poniedziałek, 24 lipca 2017

Pielęgnacja stóp z wyciągiem z orzechów kokosowych


Cześć Słoneczka. Witam Was serdecznie na początku kolejnego tygodnia, który jest dla mnie ostatnim przed wakacjami. W czwartek kończę kurs a już w piątek jadę do Polski na krótki urlop, który oczywiście oznacza wizytę u ortodonty. Także nie będzie zbytnio przyjemnie. Wstępnie jadę na około 11-12 dni, co dla mnie jest zdecydowanie za dużo. Jednak muszę się dostosować.


Lato nie jest okresem sprzyjającym naszym stopom. W tym czasie są one szczególnie narażone na zniszczenie, wysuszenie itd. Najczęściej chodzimy w sandałach a czasami nawet i boso. Martwiąc się o skórę moich stóp zaopatrzyłam się w zestaw od Avon, w którego skład wchodzą: peeling, krem oraz spray do stóp. Wszystkie kosmetyki posiadają wyciąg z orzechów kokosowych. Za cały zestaw zapłaciłam 15,99zł. Szata graficzna produktów jest typowa dla serii do stóp. Jest przejrzysta, prosta, niczego jej nie brakuje ale też nie robi wow. Zapach bardziej przypomina mi jakieś lekarstwo nieżeli produkt kosmetyczny jednak nie jest bardzo odrażający. 


Peeling do stóp, zresztą jak wszystkie inne od Avon spisał się u mnie na 5+. Nie jest to mega mocny zdzierak, określę go jako średni. Stopy po jego zastosowaniu są gładkie w dotyku i oczyszczone. Produkt jest przeźroczysty, posiada pomarańczowe drobinki. Konsystencja rzadka. Natomiast krem do stóp w przeciwieństwie do peelingu wypadł tragicznie. Jego zadaniem jest nawilżenie skóry ale nic takiego nie zauważyłam. Jego konsystencja przypomina bardziej żel nieżeli krem, co strasznie mnie wkurza bo się leje przy nakładaniu. Wchłania się błyskawicznie jednak po wysmarowaniu stóp, ja muszę smarować ręce gdyż są w tak tragicznym stanie. Mówię mu stanowcze nie i nie mam zamiaru do niego wracać.


Ostatnim produktem z zestawu jest orzeźwiający spray. Lubię spraye do stóp i często po nie sięgam. Z Avonem mam miłe doświadczenia i tak było też i tym razem. Produkt daje natychmiastowe odświeżenie a nawet i ochłodzenie naszych stóp po długim i męczącym dniu. Pompka się nie zacina. Używam go razem z chłopakiem od jakiegoś niecałego miesiąca i nie ubyło go zbyt wiele. Także śmiało mogę stwierdzić, że jest wydajny.


Podsumowując produkty do stóp, chętnie sięgnę ponownie po peeling oraz spray do stóp ale raczej w innej wersji zapachowej. Do kremów się trochę zraziłam choć w zapasie mam jeszcze jeden więc okaże się czy tylko trafiłam na taki felerny czy wszystkie są do dupy.


Miałyście któreś z tych produktów? Co o nich myślicie? Jak dbacie o stopy latem? Piszcie w komentarzach! :) 

15 komentarzy:

  1. Nie miałam tych produktów, ale spray musi ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zapachem właśnie tutaj nie ma rewelacji ale za to działanie dobre :)

      Usuń
  2. Zastanawiałam się nad tym trio, ale zapach w katalogu mnie zniechęcił, więc odpuściłam ;) Ogólnie lubię produkty do stóp od Avon i często je kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach niestety nie jest powalający i ja również ponownie do niego nie wrócę ;) też uważam produkty do stóp od Avon za dobre ;)

      Usuń
  3. Ja o stopy latem dbam najbardziej, produkty znam i lubię :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to samo, dopiero jak widzę swoje stopy w tragicznym stanie zaczynam działać :P

      Usuń
  4. Dawno już nie miałam styczności z marką Avon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja raz na jakiś czas coś zamwiam ;)

      Usuń
  5. Nie do końca lubię Avon ;) do stóp używam peeling i zwykły krem z mocznikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie ten drugi krem od avon mam z mocznikiem, muszę wypróbować jak sobie poradzi ;)

      Usuń
  6. Nie mam cierpliwości do pielęgnacji stop ... ostatnio korzystam z kosmetyków Himalaya i służą mi dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często zapominam o stopach, jedynie latem widzę że w sandałkach jednak widać moje zaniedbanie :P

      Usuń
  7. Jak ja dawno nie miałam produktow z AVONu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ogólnie już dawno nie miałam produktów z Avon bo po prostu za dużo miałam bubli. Tych produktów oczywiście nie znam i czekam na kolejną recenzję kremu :) może faktycznie ten jest kiepski, ale inne zaskoczą odpowiednim działaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś zamawiałam produkty do stóp z Avon,ale ostatnio jestem zaopatrzona w drogeryjne.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.