środa, 9 sierpnia 2017

Moje pierwsze lakiery hybrydowe z AliExpress Rosalind


Witam Was Kochane po 2 tygodniowej przerwie od bloga. Cały czas myślałam, że będąc w Polsce będę tutaj na bieżąco jednak jak zawsze latałam tylko z wywieszonym językiem od dentysty do ortodonty i tak o zleciało 11 dni, nawet nie wiem kiedy. Podczas pobytu w Ojczyźnie doszło moje zamówienie z lakierami hybrydowymi z Chin. Chcecie zobaczyć jakie kolorki zamówiłam? Zapraszam do dalszej części posta.


Przed zamówieniem lakierów, wypytałam moją przyjaciółkę (która masowo zamawia różne pierdółka z Ali, w tym także lakiery hybrydowe) jakiego sprzedawcę oraz jaką firmę może mi polecić. Nie chciałam czekać miesiąca na zamówienie, które okazałoby się totalnym bublem. Oczywiście nie wiem jeszcze jak lakiery sprawdzą się u mnie, jednak u Marleny zdały egzamin bardzo dobrze. Zdecydowałam się aż na 9 kolorków, na ten moment przyszło mi 5 sztuk, reszta znajduje się w drugiej paczce, na którą jeszcze niestety czekam. Pierwszą paczką przyszły lakiery z firmy ROSALIND. Dostępne pod linkiem: klik.





Jak pewnie zauważyłyście naklejki na buteleczkach nie mają nic wspólnego z kolorami w środku. Poszalałam trochę z odcieniami zieleni. Butelkowa zieleń, ciemna mieniąca się zieleń i przepiękna letnia mięta, która chyba poleci na pazurki jako pierwsza z racji końcówki lata. Butelki zawierają 7ml produktu. Czyli tyle co sławny Semilac, jednak jakie było moje zaskoczenie, kiedy ujrzałam buteleczki lakierów z Chin. Są chyba ze 3 razy mniejsze! Jednak pojemność taka sama. Podczas malowania wzornika większość kolorów kryła dosyć dobrze przy drugiej warstwie, z wyjątkiem mięty oraz koloru szarego, który pokażę niżej. Zamówienie na lakiery zostało złożone dnia 29 czerwca a doszło 31 lipca czyli około miesiąca czasu. 




Skusiłam się również na neutralną szarość oraz kolor jeansowy, idealnie nadające się na nadchodzącą jesień jak i do połączenia z innymi letnimi kolorkami. Za całość, czyli 9 kolorków zapłaciłam 42zł, czyli cena jak najbardziej zachęcająca. Normalnie za taką kwotę kupiłabym jeden lakier hybrydowy. Zobaczymy jak z jakością i trwałością. Jak podobają Wam się kolorki które wybrałam? Używacie lakierów hybrydowych czy wolicie zwykłe? Zamawiacie na AliExpress? Chętnie poznam Wasze zdanie a ja zabieram się za testowanie! 

31 komentarzy:

  1. Jestem ich bardzo ciekawa. Najbardziej chciałabym wiedzieć jaka baze uzywasz do tych hybryd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jestem w trakcie robienia i używam bazy oraz topu od Semilac ;)

      Usuń
  2. śliczne ;) Czekam na opinię o nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niebawem, lecą właśnie na moje pazurki ;p

      Usuń
  3. Ja akurat z nimi nie miałam styczności ale kolorki bardzo mi sie podobają :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/khaki-velvet-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam opory przed zamawianiem z Aliexpress..:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie przekonała koleżanka i tak w sumie ona mi zamawia jak coś chcę ;p

      Usuń
  5. Cenowo się bardzo opłacają, kolorki też ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby jeszcze trzymały sie długo i bede szczesliwa! ;p

      Usuń
  6. Cenowo wypadają super, kolorki ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. najlepiej pomalowałabym paznokcie wszystkimi naraz! :D

      Usuń
  8. Ja bardziej czekam na recenzje z trwałości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już na pazurkach mam kolor miętowy i szary także już niebawem :D czekamy ;p

      Usuń
  9. Kolorki świetne, daj znać jak z trwałością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko je przetestuję na pewno dam znać :)

      Usuń
  10. Cena super, ale mimo to ja raczej nie zdecydowałabym się na kupno - obawiam się jakości kosmetyków z ali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja przed zamówieniem spytałam przyjaciółki co do jakości produktów i poleciła mi te oto a teraz kolej na moje testowanie :)

      Usuń
  11. Miałam je i bardzo fajnie się sprawdzały, jednak teraz rzadko kupuję lakiery na ali ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie na razie pierwszy raz, zobaczę czy sięgnę jeszcze po jakieś ;)

      Usuń
  12. piękne kolory, ja już chyba od ok 3 lat używam hybryd

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne kolory mają, jak najbardziej w moim stylu :) Też mam kilka lakierów z aliexpress i je lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a masz też z tej samej firmy czy możesz polecić coś innego? ;p

      Usuń
  14. za taką cenę to nawet zły kolor mógłby jeszcze przejść :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłoby tragedii ale wszystko przyszło zgodnie z zamówieniem :)

      Usuń
  15. kolorki ładne ale ja wole semilac lub efective nails lepsza jakość tak mi się wydaje ;3

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.