piątek, 14 lipca 2017

Jak ewoluował mój blog przez rok czasu? Pierwsze urodzinki

Cześć Kochane! Nie wiem kiedy to zleciało ale wczoraj minął dokładnie rok odkąd prowadzę bloga. Jestem z siebie dumna, choć miewałam chwile słabości. Mimo to, jestem tutaj z Wami. Moje miejsce w sieci daje mi dużo radości, zabawy i satysfakcji. Najzwyczajniej w świecie sprawia mi dużo przyjemności. Cieszę się, że mogę dzielić się z Wami swoimi doświadczeniami z kosmetykami oraz także swoim życiem prywatnym. Dziękuje Wam za obecność i aktywność. Życzę sobie kolejnych lat w blogosferze a Was zapraszam do obejrzenia zrzutów przedstawiających zmiany mojego bloga na przestrzeni roku. Nie udało mi się znaleźć wszystkich więc będzie tylko kilka. Stali obserwatorzy wiedzą jak często zmieniam szablony na swoim blogu. Jestem perfekcjonistką, której wszystko szybko się nudzi. Niestety. Ale przy okazji urodzin bloga pozwoliłam sobie sprezentować nowy szablonik. Obiecuję sobie, że zagości tutaj na dłużej.




Statystyka na dzień dzisiejszy
Liczba obserwatorów: 115
Liczba wyświetleń w ciągu roku: 35 659
Opublikowanych postów (nie licząc tego): 72
Opublikowanych komentarzy: 2187

Jeszcze raz z całego serca dziękuje za Waszą aktywność i obecność! :)

12 komentarzy:

  1. Gratuluję pierwszego roku i życzę dalszej satysfakcji z prowadzenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby kolejny rok był bardzo obfity!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra robota! Trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Oby tak dalej u mnie rok minął w lutym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ślicznie! ;) byłam pewna że dłużej jesteś w blogosferze :P

      Usuń
  5. Gratulacje! Życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne nagłówki miałas zawsze <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może i tak ale zawsze mi się szybko nudziły hehe :P dziękuje ;)

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.