środa, 7 czerwca 2017

Wakacyjny powiew z Isaną Tahiti


Cześć Słoneczka! U mnie pogoda się popsuła, zrobiło się zimno ale mimo to, staram się czuć to nadchodzące lato, między innymi dzięki Isanie. Dawno nie miałam żelu pod prysznic z tej serii, ponieważ częściej bywałam w DM niż w Rossmannie. Ostatnio jednak zrobiłam wyjątek i zobaczcie co wspaniałego nabyłam.


Żel jest z limitowanej edycji. Zawsze mi trochę przykro, że widnieje taki napis, ponieważ zazwyczaj edycje limitowane pachną cudownie, w porównaniu do produktów dostępnych w stałej sprzedaży. I już mi smutno, bo nie wiem czy jeszcze go dostanę. Powąchałam go w sklepie i musiałam go mieć! Zresztą bez wąchania równiez wziełabym go w ciemno ze względu na napis Kokos. Dodano do niego egzotyczne liczi. Buteleczka bardzo zachęca, jest wakacyjna, ma fajną kolorystykę no i chcąc nie chcąc kojarzy się z wakacjami oraz latem.


Butelka jest typowa dla wszystkich żeli od Isany. Zamykanie na klik, nie ma problemów z otwieraniem mokrymi rękoma. Pojemność produktu to 300ml, cena ok. 90 centów. Płyn jest w kolorze różowym. Zapach nie jest jakoś super trwały ale nie oczekiwałam tego od produktu za taką niską kwotę. Myje dobrze, nie pieni się jakoś super ale zapach naprawdę powala na kolana. Przynajmniej mnie.


Przyznam się szczerze, że trochę zapomniałam o żelach z Isany i ich cudownych zapachach na rzecz Balea ale jestem zadowolona z tego produktu. Bardzo chętnie kupię go ponownie.


Lubicie żele od Isany? Testowałyście już zapach Kokos+liczi? Jak Wam się podoba? Przypadł wam do gustu czy nie? Chętnie poznam Wasze zdanie :)

22 komentarze:

  1. zapachy mają całkiem przyjemne :) fajny produkt jak za tak niską cenę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ta wersja zapachowo rozczarowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. zawsze możesz podskoczyć do Rossmanna i pochąwać haha :D

      Usuń
  4. Lubie ich żele i wgl bo maja też przystepna cene a jakosc jest bardzo dobra :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/wieczorowa-sukienka-w-kolorze-khaki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że u Ciebie sie sprawdzają ;)

      Usuń
  5. Chyba wypróbuję jak tak zachęcasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdania są róże, ja jestem zadowolona ;)

      Usuń
  6. Jeszcze nigdy nie stosowałam żadnego produktu marki isana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że cena zachęca do testowania ;)

      Usuń
  7. Po olejku który mnie uczulił nie sięgam więcej po produkty tej marki. Nawet w zapasach mam miniaturkę produktu do włosów ale leży i czeka aż ktoś zużyje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie miałam nic od Isany ale nie przypominam sobie by coś mnie uczuliło ;)

      Usuń
  8. Średnio przepadam za produktami Isany :/ po dwoch nietrafionych mam do nich dystans

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie pamiętam kiedy miałam coś z Isany a ten zapach mnie wyjątkowo zaskoczył :)

      Usuń
  9. Nie miałam nigdy nic z tej marki, wypróbuje ten żel:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo jestem ciekawa zapachu. :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.