sobota, 3 czerwca 2017

To co kobiety kochają najbardziej czyli nowe buciki


Hej Słoneczka! Coś mi się wydaje, że chyba nie znajdę kobiety, która nie chciałaby mieć tak pięknej garderoby z ogromną ilością pięknych ciuchów, torebek oraz butów. My, kobiety lubimy kupować wszystko ale w szczególności musimy się jednak przyznać że najbardziej pożądane są przez nas piękne torebki oraz buty. No i ja również ostatnio dałam się skusić i nabyłam aż 3 pary, które dzisiaj chciałabym Wam pokazać.


Pierwsza para, to butki na chłodniejsze dni. Nie miałam takich, w których mogłabym swobodnie wyjść na deszcz w troszkę cieplejszy dzień, właśnie wiosną, jesienią a nawet i latem. Buty mają kolor srebrny, są dosyć twarde ale mam takie odczucie chyba dlatego, że ostatnimi czasy ciągle latałam w trampkach. Jak na razie miałam je na sobie jeden raz, troszkę mnie obtarły przez co się do nich zraziłam. Ale liczę na to, że się rozbiją w dalszym użytkowaniu.


Buty kupiłam na targu w miejscowości z której pochodzę, polski producent, cena 65zł. Buty kupiłam z myślą właśnie o deszczu jak i chłodniejszych dniach do jeansów a nawet dresowej sukienki, opcji jest dużo bo naprawdę wiele rzeczy do nich pasuje.



A tak prezentują się właśnie z dresową sukienką.


Kolejna para to zamszowe sandałki. W zasadzie musze się przyznać do tego, że posiadałam wcześniej aż 3 pary sandałek albo tylko, jednak wszystkie są już dość bardzo zniszczone. Chodzę w nich ale wiadomo, że to kwestia czasu no i nie wyglądają zbyt estetycznie z poździeranymi przodami.


Sandałki kupiłam w stacjonarnym butiku w Niemczech. Lubię takie proste modele, idealnie nadadzą się do większości stylizacji, na przykład takiej jak ta:


Buty kosztowały 13euro. Nie wyglądają zbytnio na porządne ale teraz wszystko jest tak robione, że brak słów a za porządny but trzeba dać średnio 300zł.


Butki ślicznie wyglądają na opalonej skórze, już nie mogę się doczekać tego widoku na stópkach.


Ostatnia para to sandałki na obcasie, kupione na wesele, na które jak się okazało jednak nie idziemy. Mimo to, myślę, że je wykorzystam ze względu na niski obcas. Buciki są z zamszu, pochodzą z sieciowego sklepu H&M, kupiłam je w Niemczech za 20euro. Myślę, że w Polsce będą kosztowały w granicy 80zł.


Obcas ma około 6cm, mały, wygodny i co najważniejsze da się w nim chodzić. Stopa nie jest wykrzywiona pod szalonym kątem. Nie miałam ich jeszcze okazji założyć lecz podczas chodzenia po domu są jak na razie wygodne. Trochę zaczęła obcierać mnie pięta co mnie martwi.


Model ten idealnie nadaje się do sukienek, spódniczek oraz dopasowanych spodni. Paseczek wokół kostki fajnie wydłuża nogę nawet na tak niskim obcasie!


Jak widać buty jeszcze z metką. Zawsze zostawiam metki na ciuchach czy butach dopóki ich nie ubiorę, też tak macie czy jestem jakaś nienormalna? :D


Sorki za paznokcie u stóp ale mają już prawie miesiąc czasu, muszę je zrobić w tym tygodniu ale jak na razie brak czasu i ciągle sobie powtarzam, że: "z daleka jest okej" :D Buciki fajne będą się prezentowały do takich sukienek:



Kochane powiedźcie mi, jak to jest u Was.. lubicie kupować buty? Jak podoba Wam się mój wybór obuwia? Co myślicie o moich stylizacjach na zdjęciach? Wiem, że to nic skomplikowanego, zwykłe codzienne stroje, tak czy siak to mój dopiero drugi taki post, dajcie znać jak Wam się spodobał bo trochę się stresuje. Chcecie więcej tego typu wpisów? Tzn. trochę bardziej ubraniowych :) U nas 3 dni wolnego i długi weekend także wszystkim życzę dużo spokoju i odpoczynku! :)

42 komentarze:

  1. Świetne! Wszystkie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kolekcja *o* Ja uwielbiam buty, muszę co prawda w końcu w obcasy zainwestować bo najchętniej kupuje sportowe i jeszcze jakby były limitowane to w ogóle jestem w raju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiele sportowego obuwia nie mam choc by mi sie przydalo :) nastepnym razem przygarne chyba jakies adidaski do cwiczenia :)

      Usuń
  3. Te pierwsze buciki najbardziej mi się podobają, zwłaszcza, że lubie takie perełki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys nie lubilam srebrnych butow lecz teraz bardzo mi sie podobaja :)

      Usuń
  4. Ja nienawidzę kupować butów :( WIększość jest na mnie za tęga i mam problem ze znalezieniem czegokolwiek. Śliczne są te sandałki z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Srebrne bardzo mi sie podobają <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-boho-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba jestem dziwna, ale nie przepadam za butami. Pewnie dlatego, że mam problemy z nogą i ciężko mi dobrać odpowiednie. najwygodniej czuję się w trampkach i zazwyczaj w nich śmigam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale sie nie dziwie :) jakbym miala problem ze stopami u zadne by mi nie pasowaly pewnie temat kupna by mnie nie cieszyl :)

      Usuń
  7. Piękne buty, mam podobne też kupiłam niedawno. Fajne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wybory! :) Mi najbardziej podobają się sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys z 3 lata temu mialam bardzo podobne i byly sliczne niestety ulegly samozniszczeniu no i w tym roku udalo mi sie znalezc podobne! :)

      Usuń
  9. Te srebrne są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam buty bywa, że kupuje nawet 5 par miesięcznie :) mam ich mnóstwo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja az tak nie szaleje choc w maju zdarzylo mi sie kupic te 3 pary :P tez mam sporo butow szczegolnie na obcasie, ktore kupowalam na jakies szczegolne okazje a teraz niestety sie kurza :(

      Usuń
  11. sandałki najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne buty :) ładne stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsze buciki piękne przydałyby mi sie
    ostatnie są również super nie za wysokie i eleganckie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje slicznie :) dlugo szukalam tych na takiej malej szpilce :) ale sa idealne :)

      Usuń
  14. Świetne buciki<3
    Tez je uwielbiam:D
    Ostatnie boskie :*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Te dwie pary sandałków są śliczne! :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych na obcasie jeszcze nie miałam okazji założyć ale czekam niecierpliwie! :)

      Usuń
  16. Same wspaniałości :) Bardzo podobają mi się te srebrne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. PIERWSZE i TRZECIE bardzo mi się podobają - niech służą jak najelpiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ślicznie :) mam wielką nadzieję, choć na razie nie mogę się coś przekonać do tych srebrnych :)

      Usuń
  18. Płaskie sandały są śliczne 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się Twoje buty, szczególnie te ostatnie na obcasie :-)
    Ja mam dużo butów na lato, głównie sportowe, ale na jesień będę musiała kupić sobie jeszcze ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że w tych srebrnych jeszcze pochodzę spokojnie jesienią :)

      Usuń
  20. Fajne zdjęcia, stylizacje. :) Mnie spodobały się szczególnie srebrne buty i czarne sandały z H&M.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.