czwartek, 8 czerwca 2017

Przygotowania do urlopu z Primark

zdjęcie pochodzi ze strony internetowej www.primark.com

Hej Kochane! Dokładnie za równy tydzień ruszamy do Polski na urlop. 4 dni zaplanowane mamy nad Bałtykiem i szczerze liczę na to, że choć jeden dzień będzie upalny i słoneczny, bym mogła wbić się w bikini, które upolowałam dziś w Primarku. Uwielbiam Niemcy za to, że mam tutaj dostęp do tylu wspaniałych sklepów!



zdjęcie pochodzi ze strony internetowej www.primark.com

Jednym z tych sklepów jest Primark. W moim mieście jest on mega ogromny, ma aż 2 piętra i można się tam naprawdę zgubić. Co zdarza mi się za każdym razem kiedy tam jestem. Mimo to, uwielbiam tam przychodzić. Znaleźć można tam naprawdę wszystko, zaczynając od ciuchów damskich, męskich oraz dziecięcych, butów, torebek, dodatków do mieszkania, ręczników a kończąc na kosmetykach. Podczas dzisiejszej spontanicznej wizyty udało mi się kupić bikini, które widzicie na zdjęciach. 


Jak widać, zdjęcia ze strony lekko odbiegają od rzeczywistego wyglądu, szczególnie kolorem. Jest on taki typowy nudy. Liczę na to, że z brązową opalenizną będzie prezentował się przepięknie. Warto wziąć pod uwagę to, że rozmiarówki w Primarku są bardzo zaniżone. Normalnie noszę rozmiar S jeśli chodzi o stroje kąpielowe a dziś nabyłam go w rozmiarze 42! Nie radzę sugerować się typową rozmiarówką. 


Tak strój prezentuje się na mnie. Wybaczcie za moje tłuste ciało ale jestem w trakcie diety, gdyż waga osiągnęła już u mnie 65kg i jestem załamana! Strój kupić można na części co jest dla mnie ogromnym plusem. Zazwyczaj miałam problem, bo albo góra albo dół był nie taki. Cena majtek to 4e a góry 5e, czyli łącznie strój wyniósł mnie 9e. Przeliczając na złotówki to zaledwie 37zł z groszami. Myślę, że to nie wysoka cena i było warto go kupić.


Znacie sklep Primark? Byłyście może? Co myślicie o moim nowym bikini? Podoba Wam się czy nie? Macie już bikini na ten sezon? Piszcie w komentarzach! :) 

33 komentarze:

  1. Wczoraj myłam w Primarku i chciałam kopić ten strój ale nie było mojego rozmiaru stanika a druga wersja mi się nie spodobała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to ja dorwałam ostatni stanik w ogóle a gaci było dużo ;) mnie też druga wersja średnio przypadła do gustu ale w tej się zakochałam :)

      Usuń
  2. Podoba mi się:) Prezentuje się bardzo fajnie :) Ja noszę jednoczęściowe ;)
    Sklep znam tylko z opowiadań ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba ostatni raz jednoczęściowy miałam na sobie jako dziecko :P nie lubię ;)

      Usuń
  3. Przepiekne bikini <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/wieczorowa-sukienka-w-kolorze-khaki.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Sklepu Primark jeszcze nie znam, a nowe bikini świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję że pogoda dopisze :) strój ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też na to po cichu liczę ale wiadomo jak to z pogodą nad Polskim morzem ;)

      Usuń
  6. ja też już się powoli przygotowuję;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak na razie kosmetyki do opalanka i strój mam, marzy mi się jeszcze słomiana torba plażowa i kapelusz <3

      Usuń
  7. Super wyglądasz w tym stroju :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki mam nadzieję, że wkrótce będzie trochę lepiej jeśli chodzi o brzuch :D

      Usuń
  8. Udanego urlopu :) Nigdy nie byłam w Primarku :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ślicznie! :) mam nadzieję, że pogoda dopisze ;)

      Usuń
  9. Świetny strój :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to ogólnie uwielbiam asortyment tego sklepu :D u nas w UK to cudeńka w tak niskich cenach, że można się nieźle obkupić :D mega bikini! Udanego urlopu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak tam wchodzę to chciałabym wszystko kupić! :D ceny w DE również nie są wysokie :) dziękuje ślicznie <3

      Usuń
  11. Śliczny kostium , ma świetny kolor ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam bardzo podobny kostium, tylko odcień jest bardziej czekoladowy, a koraliki drewniane, jest z jakiegoś innego sklepu, ale nie pamiętam skąd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Primarku również był troszkę ciemniejszy odcień ale jakoś nie przypadł mi do gustu ;)

      Usuń
  13. Primark znam, ale nie kupuje tam nigdy, bo nawet jak jestem w Niemczech to są tłumy. 42? Poszaleli z rozmiarówką równo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety zawsze dużo ludzi ale polecam iść na przykład z rana kiedy ludzie są w pracy, ostatnio u mnie przynajmniej było bardzo luźno i bez tłumów :) No sama byłam w szoku z tym numerkiem na metce :D

      Usuń
    2. No niestety zawsze dużo ludzi ale polecam iść na przykład z rana kiedy ludzie są w pracy, ostatnio u mnie przynajmniej było bardzo luźno i bez tłumów :) No sama byłam w szoku z tym numerkiem na metce :D

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.