poniedziałek, 12 czerwca 2017

Kaszmirowe odprężenie od Bebeauty


Cześć Słoneczka! Wiem, że jest lato i zazwyczaj w tym okresie nie ma się jakiejś nieposkromionej ochoty na długie wieczorne kąpiele. Łatwiejszy i szybszy jest prysznic a najlepiej chłodny. Jednak jeśli chodzi o mnie, średnio 2 razy w miesiącu biorę właśnie długą kąpiel. Oczywiście jeśli chodzi o lato, zimą zdarzą się to zdecydowanie częściej. Latem, dla tej przyjemności, wybieram zazwyczaj te troszkę chłodniejsze dni. Ostatnio towarzyszy mi sól do kąpieli z Biedronki BeBeauty. Jak sprawdziła się u mnie?


Ze wszystkich dostępnych zapachów w tamtym okresie w markecie, tylko ten przypadł mi do gustu. Mimo tego, że nie przepadam za zapachami różanymi w ogóle, ten pozytywnie mnie zaskoczył. Dlatego postanowiłam go wypróbować. Opakowanie zawiera aż 600g soli. Za taką pojemność płacimy jedynie 3zł. Sama cena zachęciła mnie do wypróbowania tego produktu.


Zapach nie jest typowo różany, oczywiście woń ta jest wyczuwalna ale zmieszana jest z czymś słodkim co daje idealne połączenie. Kawałki soli są różowe i niezbyt duże. Całkowicie rozpuszczają się w wodzie, barwiąc ją na różowy kolor.


Od producenta.


Kąpiele z solą zawsze są przyjemne i chyba każda z nas może to potwierdzić. W przypadku tego produktu, nie wyczułam intensywnego rozprzestrzeniającego się zapachu z wanny, co trochę mnie zawiodło. Jedyny widoczny efekt to różowa woda i delikatnie zmiękczony naskórek. Nie wysusza skóry. Dobrze, że sole do kąpieli wykorzystać można na wiele innych sposobów np. zrobić sobie peeling.


Nie mogę wiele wymagać od produktu za 3zł, jednak trochę zawiódł mnie ten niezbyt intensywny zapach. Może dlatego, że sam w sobie jest już delikatny. To moje pierwsze opakowanie produktu i myślę, że wypróbuję również inne warianty zapachowe żeby przekonać się czy faktycznie intensywność zależy od danego zapachu.


Miałyście kiedyś ten produkt? Co o nim myślicie? Lubicie Biedronkowe kosmetyki? Chętnie poznam Waszą opinię :)

Na końcu chciałam Was poinformować, że już w środę (14.06) po południu startujemy do Polski. Co oznacza, że prawdopodobnie jest to mój ostatni post przed wyjazdem. Wracam 25 czerwca i jak tylko się ogarnę po przyjeździe, zobaczycie nowy post! :) Do zobaczenia!

37 komentarzy :

  1. Jej Akurat nie miałam a dokładniej tego wariantu ale uwielbiam ich sole bo są tanie i dobrze się spisują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moja pierwsza i jest naprawdę okej, tylko ten zapach zbyt mało intensywny :)

      Usuń
  2. Lubię kosmetyki z Biedronki :) Tej soli nigdy nie miałam, ale na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest mój pierwszy kosmetyk z Biedronki :D

      Usuń
  3. Lubie bardzo te sole do kąpieli <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/moj-sposob-na-kabaretki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że fajnie się u ciebie spisują :)

      Usuń
  4. Tej soli akurat nie miałam jeszcze. Rzadko mam czas na dłuższą kąpiel, raczej szybki prysznic, ale mam nadzieję, że się skuszę w najbliższym czasie na małe spa ;)
    Życzę udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłabym chora jakbym od czasu do czasu nie wzieła kąpieli, zrobiła sobie maseczek, peelingu itd :) dziękuje ślicznie :)

      Usuń
  5. Tej wersji chyba jeszcze nie miałam :D Ogólnie lubię sole z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza wersja ale będę testowała kolejne na pewno ;)

      Usuń
  6. Nie lubię soli z biedronki, bo kaleczą mi dupkę ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam i polecam! U mnie się sprwdziła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie używam soli do kąpieli, ale wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam kiedy mam zamiar poleżeć trochę dłużej w wannie :)

      Usuń
  9. Nie przepadam za kosmetykami z Biedronkai. MImo, ze cena kusząca to raczej bym go nie zakupiła.
    Udanego wyjazdu przy okazji zyczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy kosmetyk z Biedronki jak do tej pory :) dziękuje ślicznie :)

      Usuń
  10. własnie dla takich cudeniek chciała bym mieś wannę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi brakuje czasami właśnie prysznica :D

      Usuń
  11. Nie miałam go nigdy. Uroczo wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W łazience też fajnie się prezentuje :)

      Usuń
  12. Niby zwykła sól A jak'pięknie przedstawiłaś ją na zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń
  13. takie odprężenie to ja poproszę! Jak się cieszę,że mam wanne hihi :D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w okresie letnim bym zamieniła na prysznic :D ale najlepiej to i to :P

      Usuń
  14. Chyba jeszcze nigdy nie miałam biedronkowych soli, wstyd :O
    Nie lubię różanego zapachu, ale skoro ten pachnie trochę inaczej, być może by mi się spodobał;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza Biedronkowa sól także nie ma się co wstydzić :) róży na prawdę aż tak nie czuć i zapach bardzo przyjemny :)

      Usuń
  15. Ja uważam że te sole są bardzo fajne, a tanie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie kosmetyki BeBeauty.


    Zapraszamdo wziecia udzialu w wlosowej akcji "365 dni dla pieknych wlosow". Wiecej informacji na MALINOWAbeauty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy także na razie testuje ;) Zajrzę na pewno ;)

      Usuń
  17. Muszę kupić jak będę w biedronce :) Fajnie sie prezentuje i mam nadzieje że sie sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka