czwartek, 29 czerwca 2017

Karaibski sen od Nivea


Witajcie Kochane! Nie wiem kiedy zleciało mi te 8 miesięcy w szkole, nie zdążyłam się nawet obejrzeć a tu już ostatnie podrygi. Za tydzień (07.07) przystępuje już do ostatecznego egzaminu języka Niemieckiego B1. Mam cholernego stresa, zresztą jak zawsze przed egzaminami, nawet w Polsce. Części pisemnej aż tak się nie boję, przeraża mnie rozmowa. Jestem bardzo nieśmiałą osobą i nie lubię wypowiadać się ani publicznie ani w większym gronie osób. Do tego wszystko w obcym języku. Dużo stresu się szykuje a w zasadzie już powoli mnie dopada.


W ramach rozluźnienia zafunduję sobie dziś długą wieczorną kąpiel na mega wypasie. Towarzyszyć mi będzie na pewno żel pod prysznic od Nivea z nowej letniej serii. Ostatnio byłam w posiadaniu żelu o zapachu pomarańczy z którym bardzo się polubiłam a przeczytać o nim możecie TUTAJ.


Opakowanie żelu jest typowe dla produktów Nivea. Zamykanie na klik, bez problemowo otwiera się mokrymi rękoma. Grafiki w zależności od zapachów zmieniają się, tutaj zauważyć możemy miętowe dodatki oraz kokosa. Domyślacie się już pewnie jak pachnie żel. Nie mylicie się, jest to zapach kokosowy, który wręcz uwielbiam. Dlatego kiedy zobaczyłam go w sklepie, nawet nie zastanawiałam się nad kupnem. Pojemność żelu to 250ml. Za taką buteleczkę zapłacić musimy około 1,30euro. Ostatnio polubiłam się z mniejszymi opakowaniami, ponieważ zapachy szybko mi się nudzą i wolę je częściej zmieniać no i co za tym idzie, więcej testować.


Konsystencja żelu jest dosyć gęsta, nie potrzeba jej dużo do mycia. Fajnie się pieni i intensywnie pachnie. Zapach utrzymuje się dosyć sporo na ciele, bo do kilku godzin. Zapach ma naprawdę cudowny, jeśli oczywiście lubicie zapach kokosa. Podczas kąpieli można poczuć się jak na prawdziwych wakacjach.


Lubię żele od Nivea i będę do nich na pewno wracała. Ta wersja zapachowa przypadła mi szczególnie do gustu ale na pewno sięgne również po inne.

Miałyście ten produkt z Nivea? Lubicie ich żele? Jakiś żeli używacie najchętniej? :) Chętnie poznam Waszą opinię.

35 komentarzy:

  1. Już sam design zachęca do używania;) skusiłabym się!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak tylko zobaczyłam ten kokos, żel wpadł w moje łapki :D

      Usuń
  2. Kocham produkty pachnące kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko sięgam po ich żele, ale ten musi pachnieć bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam akutalnie drugi żel pod rząd od Nivea i jestem zadowolona :D

      Usuń
  4. Nie przepadam za nivea ale ten kokos mnie uwiódł :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. totalnie wakacyjny musisz wypróbować, ciężko opisać :D

      Usuń
  6. Uwielbiam kokosa, więc muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam produkty z kokosem... Będę musiała wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kokos! Szkoda że nie ma go w Polsce ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie sprawdzałam jak ma się to w polskich drogeriach. Być może wkrótce się pojawią :)

      Usuń
  9. Lubię takie zapachy, więc myślę że spodobałby mi się ten żel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak lubisz kokosa to gwarantuje zachwyt tym zapaszkiem :D

      Usuń
  10. Mam wielką słabość do kosmetyków z serii kokosowej. Jeśli ten pachnie obłędnie to już go chcę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja biorę wszystko co kokosowe, zawsze bez zastanowienia :P

      Usuń
  11. Zapach kokosa uwielbiam ;) pewnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kokos dlatego z checia mialabym to w posiadaniu!! :)

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja, kupuje zawsze wszystko to co kokosowe ;p

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. typowo kokosowy najlepiej niuchnąć ;d

      Usuń
  14. Lubie kokosowe nutki zapachowe. Z pewnoscia przypadł b ymi do gustu :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzadko sięgam po żele Nivea, ale kiedyś wpadł diamentowy w moje ręce i był zaskakująco świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a diamentowego to chyba nie miałam albo nie pamiętam ;p

      Usuń
  16. Pierwszy raz widzę ten produkt. Szata graficzna zachęca, a sam zapach koksa już mogę sobie wyobrazić ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest boski nie ma co ukrywać :D mam wiele wiele kosmetyków o tym zapachu ;p

      Usuń
  17. Uwielbiam wszystko co kokosowe :D Ale z tym żelem jeszcze się nie spotkałam :P
    Pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.