środa, 31 maja 2017

Moje krzywe zęby rok później


Hej Słoneczka! Dzisiaj będzie dużo mnie, czyli dość rzadki widok. Zazwyczaj fotografuję kosmetyki a nie siebie ale dziś zrobię wyjątek, ponieważ chciałabym Wam pokazać moje leczenie ortodontyczne po upływie prawie roku czasu.

Te z Was, którą są tutaj ze mną od początku bloga pewnie widziały mój post ze świeżo założonym aparatem, dla zainteresowanych odsyłam tutaj-klik. Tak w ogólnym skrócie mówiąc, aparat ortodontyczny założyłam ubiegłego roku w sierpniu (nie pamiętam dokładnej daty). Miałam strasznie krzywe zęby i zawsze się ich wstydziłam, jednak nigdy nie było nas stać na to by sprawić mi takie cacko. Jakby nie patrzeć to koszt około 3 tysięcy tak o, do tego należy doliczyć wizyty u ortodonty, leczenie zębów i się zbiera niezła sumka. Musiałam więc poczekać aż przyjdzie czas ale wiedziałam, że na pewno muszę coś z tym zrobić.


Jak widać na powyższych zdjęciach, w tej chwili jest już na prawdę całkiem okej. Nie boję się uśmiechać i czuję się bardziej pewnie. Szczególnie w rozmowie z obcymi ludźmi, zawsze wstydziłam się uśmiechać lub cokolwiek powiedzieć. Czułam ich wzrok na moich zębach. Teraz te uczucia znikły i czuję się o wiele lepiej! :)


Z bliska widać jednak jeszcze dosyć sporą wadę, szczególnie jedynki rzucają się w oko. Ale wierzcie mi, że było z nimi o wiele gorzej. Z lewej strony mam szparę po wyrwanym zębie, która jeszcze się nie zeszła. Aktualnie dodatkowo mam założoną gumeczkę na dwóch zębach obok tej dziury, która ciągnie zęby dodatkowo. Nie mniej jednak jestem świadoma tego, że leczę zęby i to kwestia czasu.


 Mam nadzieję, że zdjęcie nie jest dość odrażające ale chciałam pokazać Wam jak to wygląda od środka i jak wszystko się zmieniło. Dla porównania moje zęby wcześniej (jeszcze bez aparatu na dole):



Jestem zadowolona z efektów leczenia. Tym bardziej, że między wizytami miałam raz aż 3 miesiący przerwy. Nie chodzę na kontrolę co miesiąc (choć powinnam) z racji tego, że mieszkam za granicą. Gdybym była na miejscu wiem, że szło by to o wiele szybciej. Mimo to nie narzekam i z niecierpliwością czekam na efekt końcowy! 


Muszę się Wam przyznać, że aparat ortodontyczny to jak dotąd moja najlepsza inwestycja w siebie. Nie ma się czego bać. Najgorsze dla mnie były tylko wyrwania zębów mądrości (chirurgiczne). Lecz nie jest to konieczne przy każdym leczeniu. Myślę, że efekt końcowy będzie wart tych cierpień :) Warto dbać o swoje zęby Kochane! :)

Ma któraś z Was również aparat na ząbkach? A może jesteście przed zakładaniem lub po? Podzielcie się swoimi doświadczeniami ze mną, chętnie poczytam. Co sądzicie o moich zmianach? :)

32 komentarze:

  1. Widać bardzo dużą zmianę! Ja również mam problemy z zębami, mam nadzieję, że i na mnie przyjdzie czas i też uzbieram sobie na taki aparat - przydałby się! :) A ja czekam na zdjęcia już po zdjęciu - może do tego jeszcze daleko, ale i tak czekam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę inwestycja na całe życie :) jeszcze przede mną około półtora roku noszenia ale jak będzie już po na pewno będzie post :)

      Usuń
  2. Aparat na ząbki, to naprawdę fajna sprawa. Sama mam krzywe wiec tez myślałam o zaopatrzenie sie w niego, jednak odrzuca mnie wyrywanie zębów mądrości. Zabieg nie jest przyjemny, a na dodatek nie zawsze konieczny. Ponadto strasznie nie umiem sie przekonac do faktu, iz na początku sie sepleni i ogolnie jest spory dyskomfort. Plus nie wygląda to dla mnie estetycznie. A niestety, moj wymarzony, mało widoczny, porcelanowy aparacik kosztuje 6 tys. Zbyt duza inwestycja na tą chwile. Na razie walcze z przkeonaniem sie do samych soczewek ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaprzecze co do wyrywania zębów mądrości szczególnie chirurgicznie. Choć więcej stresu niż to warte. Muszę Cię zaskoczyć ale u mnie żadnego seplenienia nie było choć wcześniej o tym słyszałam i tego się trochę obawiałam. Dyskomfort niekoniecznie, jedzenie jednak jest niemożliwe przed około 2 tygodnie :) No 6 tysi to niezła sumka, metalowy nie wygląda zbyt estetycznie ale podobno jeśli chodzi o wykonanie i techniczną stronę jest bardziej wytrzymały i mniej narażony na jakieś usterki :)

      Usuń
  3. Uśmiech i tak masz sympatyczny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/dark-blue-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie do końca jestem z niego zadwolona ale jestem w stanie go pokazać :)

      Usuń
  4. Ja mam ten sam problem i przeraża mnie samo słowo aparat ortodontyczny :(. Od sierpnia muszę go założyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze 2 tygodnie najgorsze z jedzeniem później wszystkie normalnie :)

      Usuń
  5. Ja nie miałam, ale chciałabym mieć daje świetne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz krzywe ząbki to jak najbardziej :)

      Usuń
  6. Dla mnie taki aparat to dobra inwestycja w siebie i swoje samopoczucie! A zamiana jest ogromna i uśmiech o wiele wiele piękniejszy :) Choć sumka jest spora, tak jednak można taką inwestycję zrobić, a własciwie nawet jest wskazana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, samopoczucie od razu po założeniu wzrosło :) uśmiech piękny dopiero będzie na koniec czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
  7. Widać ogromną zmianę i już jest naprawdę bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego tym bardziej nie mogę doczekać się końca! :)

      Usuń
  8. Widac ogromną zmianę! Ja sama się przymierzam do założenia... ale to jeszcze chwila.. najpierw ślub! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę świetna inwestycja w siebie! :)

      Usuń
  9. Też nosiłam aparat przez dwa lata i było to 20 lat temu :) Dla innych był to jeszcze szok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już aparaty ortodontyczne są na porządku dziennym :) Nie było dnia w którym nie spotkałabym kogoś bez aparatu :)

      Usuń
  10. Też nosiłam aparat, u mnie leczenie trwało 2 lata i jestem bardzo zadowolona, od razu poprawia się komfort noszenia swoich zębów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przewidziane są 2-2,5 roku także jeszcze muszę trochę zaczekać na efekty :) wierzę Ci u mnie już jest o wiele lepszy komfort :)

      Usuń
  11. Myślę, że warto chociaż sama nigdy nie miałam takiego aparatu :) Najważniejsze, że kochana jesteś zadowolona <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że warto, boli przy płaceniu niestety ale efekt jest tego warty no i to jednak sprawa zdrowotna gdyż z tego tytułu dużo zębów mi się psuło :)

      Usuń
  12. Też bym nie żałowała takiej decyzji, myślę, że czasami warto zainwestować w swój wygląd, dla samego siebie, żeby lepiej się czuć. :)

    Obserwuję!;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest świetna racja, żeby się lepiej czuć a co najważniejsze dla zdrowia :)

      Usuń
  13. kiedyś miałam bardzo krzywe zęby, wstydziłam się uśmiechać, ciągle zakrywałam buzie. Obecnie już z 5 lat nie noszę aparatu. Teraz kocham się uśmiechać i pokazywać swoje zęby, co zresztą widać na moich zdjęciach :)
    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dokładnie tak samo, teraz jest trochę lepiej ale wiadomo to idealnego uśmiechu jeszcze daleko :)

      Usuń
  14. Jedynki wygladaja juz o niebo lepiej :) Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, głównie tylko one się poprostowały :)

      Usuń
  15. Mam podobną wadę do twojej czyli zachodzące jedynki i stłoczenia na dole i również myślę o założeniu aparatu na zęby tylko te koszty :/ ale myślę że efekt końcowy mi to wynagrodzi! :) Powodzenia w dalszym leczeniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już jestem zadowolona z efektów a to dopiero połowa leczenia ;) z niecierpliwością czekam na koniec ;) zbieraj pieniażki i działaj! również życzę powodzenia :)

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.