piątek, 2 grudnia 2016

Podsumowanie listopada czyli mix fotek

Dzień dobry Kochane :) Dni lecą mi teraz tak szybko, że czasami nawet nie mam kiedy odpalić laptopa. Nie sądziłam, że wyjście z domu na kilka godzin aż tak zmieni mój dotychczasowy harmonogram :) Oczywiście cieszę się bardzo, bo tego właśnie chciałam. Jednak mało mnie tutaj i nie widzimy się codziennie, nad czym ubolewam ale będę nadrabiać :) U mnie dziś szaro i buro niestety, pierwszy raz od bardzo dawna. Ostatnio codziennie było bezchmurne niebo i aż się chciało żyć a dziś przy piątku okropny nastój. Dlatego wspomagam się pyszną kawusią :) Nie wiem kiedy ale zastał nas już grudzień a co za tym idzie, okres świąteczny, kto go nie uwielbia? Już za 2 tygodnie jadę do Polski i zostaję aż do pierwszego tygodnia stycznia. Cieszę się, nie mniej jednak czeka mnie stresujący okres. Założenie aparatu i wyrywanie ósemki w ten sam dzień! I jakby tego było mało, wszystko kilka dnia przed Wigilią! Trzymajcie za mnie kciuki dziewczyny! Jeśli chodzi o prezenty świąteczne to mam już prawie wszystko skompletowane :) Wszystko oczywiście dorwałam w Primarku, w którym są same cudowne rzeczy. Polecam zajrzeć przy okazji. Oczywiście niestety nie w Polsce. A szkoda. Okej. Dzisiaj podsumowanie listopada, uzbierało się trochę więcej fotek niż ostatnio. Więc.. już nie zanudzam, miłego oglądania :)



Uwielbiam Kinder Niespodzianki! Najlepsza czekolada!


Moje pierwsze ruskie pierogi i to w Niemczech, przy pomocy Julki :)


Buciki z CCC od Lasockiego i ten jesienny klimat ahh :)


Romantyczny wieczór we dwoje przy winku :)



Oba powyższe zdjęcia wykonane na Sky Line w Mannheim. Coś jak Sky Tower we Wrocławiu, panorama całego miasta :)


Mielońce :)


Uwielbiam czerwone szminki! :)


Z odrostów zrobiło mi się trochę ombre :)


Selfik w lustrze musi być :)


Na przystanku :)


Pierwszy dzień w szkole :)


Selfie przed wyjściem :)


Tak mój Kochany spędza Niedziele :)


Mini zakupki w DM :)


W oczekiwaniu na.. tramwaj :)


Uwielbiam białe spodnie! 


Przed szkołą :)


Po raz pierwszy fota z uśmiechem, ząbki zaczynają się prostować :)



Przed piątkowym wypadem na miasto :) 


Choineczka niedaleko Primarka :)


Nowe pazurki, róż zimą też spoko :) aa.. i cudowny żel pod prysznic, nowość od Balea :)


Na koniec na sportowo :) 

To wszystko co się działo w listopadzie u mnie. Jak u Was zleciał poprzedni miesiąc? Piszcie w komentarzach :) a tymczasem życzę wszystkim miłego weekendu :)

35 komentarzy:

  1. Kolejny super mix :) Najbardziej podoba mi się to z butami w liściach :) Jest fantastyczne!
    ^ Mój blog ^

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia ;D
    uwielbiam takie mixy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne masz włoski, naprawdę super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się właśnie podoba taki efekt a wyszedł przypadkowo :P

      Usuń
  4. Zrobiłaś mi smaka na kinderka! :D Fajny mix :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak tylko te malutkie mają najlepszego smaka :P

      Usuń
  5. fajne podsumowanie :) Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. dziękuje, mam nadzieje że przyjemnie się oglądało :)

      Usuń
  7. Uwielbiam kinder niespodzianki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale miłości <3 buziaczki :)
    Przez twoje zdjęcia mam smak na pierogi ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia *.*

    Zaprasza: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kinder niespodzianki uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post , u mnie listopad to miesiąc jak miesiąc z tym , że musiałam zmagać się z próbnymi maturami przez tydzień :D

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wierz mi że te w listopadzie to mały problem dopiero w maju się zacznie :D powodzenia :)

      Usuń
  12. Naj w czerwonej szmince <3 Ja kocham czerwienie na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham pierogi ruskie i cały czas się zbieram żeby zrobić samemu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój braciszek uwielbiam kinder niespodzianki w jego mniemaniu to "KOKO" :D Uwielbaim takie wpisy i przy okazji narobiłaŚ mi ochoty na pierogi haha :D

    OdpowiedzUsuń
  15. I teraz będą za mną chodzić pierogi :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne ZESTAWIENIE :) Widzę mnóstwo wyjątkowych chwil - wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.