piątek, 16 grudnia 2016

Avon ALPHA for her + świąteczne inspiracje

Cześć Słoneczka! Wiem wiem, tym razem na prawdę dosyć długo mnie nie było. Dziś stuknęły równe dwa tygodnie! Nie wiem kiedy to zleciało. Dni mają zdecydowanie za mało godzin. Jakby tego było mało tydzień temu popsuł mi się laptop, co utrudniło jeszcze bardziej całą sprawę. Zdjęcia miałam gotowe ale niestety możliwości ich dodania i obrobienia nie. W ramach rekompensaty dziś będzie dosyć obszerny post. W pierwszej części Woda pefrumowana od Avon a w drugiej świąteczne inspiracje. Chętnych zapraszam dalej :)


Woda perfumowana Avon Alpha dla Niej. Zacznę standardowo od producenta:

kategoria: orientalno-owocowa

nuty zapachowe: malina, lilia wodna, zmysłowe piżmo

Podkreśl swoją osobowość wyjątkową kompozycją, w której nuty dojrzałych malin dominują nad delikatną lilią wodną, a całość opiera się na zmysłowej głębi piżma.


Jeśli chodzi o opakowanie, jest dosyć klasyczne, co wcale mi nie przeszkadza. Jestem minimalistką. Dodatkowo perfum oczywiście zapakowany był w kartonik, który jak się domyślacie już dawno wyrzuciłam. Zapach moim zdaniem jest cudowny. Lubię połączenie orientalno-owocowe, które trafia idealnie w moje gusta. Kojarzy mi się z elegancją. Kiedy go używam, wyobrażam sobie, że stoję w długiej sukience do ziemi z głębokim dekoltem. Koniecznie w kolorze czerwieni! W buteleczce mieści się 50ml produktu. Cena stacjonarna to 90zł, aktualnie można go kupić za 49,99zł.


Myślę, że jeśli chodzi o cenę jest całkiem przystępna, zważając na to, że zapach jest bardzo trwały. Co szczerze mówiąc mnie zaskoczyło. Wcześniejsze perfumy od Avon bardzo szybko się ulatniały, z tym jest zupełnie inaczej. To jego najlepsza cecha. Na ciuchach utrzymuje się kilka dni! Czyli jak dla mnie to bardzo dobry wynik! :)



Jestem osobą, która psika się z góry na dół ile wlezie :D Tak czy siak perfum mam już jakieś 2-3 miesiące i została połowa z tego co widzicie na zdjęciu. Myślę, że przy normalnych używaniu tzn. 2-3 psiknięcia starczy na wiele dłużej :)


Zapach bardzo bardzo przypadł mi do gustu i na pewno do niego wrócę! Żałuję, że mam już końcówkę. Trzymam go na Święta i Sylwester gdzie na pewno wytrzyma całą noc! 

Wigilia już za tydzień więc podrzucam Wam jeszcze kilka inspiracji do zdobienia domu oraz.. pazurków na ten wyjątkowy czas :) Wszystko w Moich ulubionych odcieniach czyli szarości, biele i srebro. Miłego oglądania :) 

















źródło: Internet

Jutro jedziemy już do Polski na aż trzy tygodnie! We wtorek czeka mnie ostatnie wyrywanie ósemki i to przed świętami. Pociesza mnie fakt, że to już ostatnia. Jednak będę pewnie musiała sobie wiele odmówić w tym okresie. Liczę na szybki powrót do zdrowia, trzymajcie kciuki. Wrócę tu pewnie dopiero po powrocie do Niemiec, czyli w styczniu. Zanim mój laptop się zreperuje, zanim ja się zreperuje po wyrwaniu trochę minie. Mam nadzieję, że będziecie czekać :) 

Ja, życzę Wam przede wszystkim dużo dużo zdrowia, bo to jest najważniejsze. Szczęścia, uśmiechu na co dzień, spełnienia marzeń, stawiania sobie nowych celów i ich ociąganie. Rozwoju Waszych blogów oraz miliony obserwatorów! 

Miłego wieczoru Żabki :)

31 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapachy od Avon :) Inspiracje piękne. Też uwielbiam biel i szarość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam ich zapachy, są tanie i ładne :)

      Usuń
  2. tego zapachu nie znam , fajnie wiedziec ze sie dluzej trzyma:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę pod tym względem bardzo miło mnie zaskoczył :)

      Usuń
  3. Świetne inspiracje a co do perfumu to jeszcze go nie zamawiałam :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne inspiracje :) choinka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach perfum mógłby mi się spodobać :)
    Do inspiracji wystroju dorzuciłabym trochę niebieskiego i byłoby idealnie!
    Wracaj szybko do zdrowia po rwaniu zęba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak niebieski fajnie by się wkomponował lub czerwień :) jeszcze dochodzę do siebie po zabiegu :(

      Usuń
  6. Z Avonowych zapachów miałam tylko mgiełkę :)
    Wspaniałe te wzorki na pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Inspiracje iście zimowo-świąteczne, piękne są :) A ten zapach z Avon to jeden z niewielu, jakich nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten zapach wyszedł dosyć niedawno może dlatego :)

      Usuń
  8. świetne inspiracje. Nie miałam tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam inspiracje <3
    Myślę, że ta woda by mi się spodobała :)
    Obserwuje i zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również jeszcze gdyby stały się rzeczywistością <3

      Usuń
  10. ma świetny flakonik :) śliczne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też przypadł mi do gustu, w chwili obecnej niestety mam już końcówkę :(

      Usuń
  11. Świetny post. Cudowne inspiracje! Wesołych Świąt!

    http://profashionworld.blogspot.com/ Podoba mi się twój blog.Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo :) za późno już na wesołych ale na szczęśliwego nowego roku nie :)

      Usuń
  12. INSPIRACJE są całkiem w moim guście - bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje ja również jestem zachwycona <3

      Usuń
  13. Zaciekawiłaś mnie tym zapachem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakochałam się w nim bez dwóch zdań :D

      Usuń
  14. Przepiękne opakowanie wody!
    A ozdoby - no cudo !

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.