czwartek, 17 listopada 2016

Oczyszczanie twarzy z Ziają

Hejka Słoneczka! Jak u Was? Jutro już piąteczek i tym samym pierwszy tydzień szkoły za mną :) Nawet nie wiem kiedy to przeleciało, dni uciekają mi teraz w mgnieniu oka. Z tego też względu dopiero dziś piszę post, miał być wczoraj ale w praniu wyskoczyło mi jeszcze parę rzeczy - rozumiecie :) Dzisiaj miałam trochę intensywny dzień. Po pierwsze szkoła a mianowicie od Poniedziałku do Środy mamy zajęcia z jedną babeczką a w Czwartek i Piątek z drugą. No za cholerę nic nie rozumiem tej drugiej, mówi tak szybko i niezrozumiale a do tego słabo tłumaczy i gestykuluje - ogółem pierwszy dzień z nią dla mnie katastrofa! Po drugie. Obiecałam siostrze, że napiszę jej prace zaliczeniową z wosu do liceum zaocznego no i tak przekładałam przekładałam, że termin był na wczoraj. Jak się domyślacie dziś po szkole musiałam siąść do tego i na szybko ogarnąć temat. No i tak zastała mnie 15, obiad następna godzina, zanim zjadłam to mamy po 16 :) Szczerze, znowu miałam odłożyć posta na jutro, bo mam jeszcze sporo zadane ze szkoły ale no kurde ileż będę przekładała!! A dzisiaj produkt, który znany jest chyba przez każdego i przedstawiać go nie muszę :) Zapraszam do dalszej części posta :) 


Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom od Ziaji. Jest ktoś kto nie zna? 

Od producenta: 


Skład:



Moja opinia:

Zacznę standardowo od opakowania. Jest białe, estetyczne, grafika praktycznie zerowa ale ja lubię taki minimalizm. Wszystkie potrzebne informacje znajdziemy na opakowaniu, co zresztą możecie zobaczyć na pierwszych zdjęciach. Tubka zawiera 75ml produktu. Za taką pojemność zapłacić musimy aktualnie 5,99zł. Zamykanie na klik, otwiera się bez problemu mokrymi rękoma także dla mnie plus, bo często używam tej pasty w wannie. Jeśli chodzi o termin jaki mamy na jej zużycie, widoczny jest na zgrzewie na samej górze, w moim wypadku jest to 10 2018. Czyli bardzo długo, kupiłam ją już jakieś pół roku do tyłu :) 


Jeśli chodzi o konsystencję pasta jest biała i zbita, zawiera dużo drobinek w odcieniach niebiesko-zielonych. Według mnie jest to taki mocniejszy zdzierak. Kiedy nakładam ją na twarz, czuję, że coś się dzieje. Pasta dokładnie oczyszcza twarz, po zmyciu delikatnie ją ściąga. Dla mnie oznacza to tylko jedno: DZIAŁA! 


 

Skóra po jej użyciu jest jak pupcia niemowlęcia, naprawdę! Jak przejeżdżam po niej dłonią to aż żal przestawać :P Po codziennym stosowaniu rano i wieczorem zauważyłam, że kondycja mojej skóry na twarzy się poprawiła. Mam mniej syfów i innych niechcianych gości ogółem mówiąc. Dodam, że pastę używam teraz od jakiegoś tygodnia regularnie. Miałam ją już kiedyś dawniej i sprawdziła się u mnie. Nie wiem czemu jej nie kupiłam. Prawdopodobnie miałam jakiś zapas. Już się nie mogę doczekać efektów po dłuższym czasie! 


Szczerze Wam powiem, że już się chyba nie rozstanę z tym produktem. Wiele z Was już go pewnie zna i używa :) Miałam kiedyś jeszcze tonik z tej serii, był całkiem w porządku i chyba do niego również wrócę. Ale to jak będę w Polsce :) 


Macie/miałyście to cudeńko? Co o nim myślicie? Jak się u Was spisał? Jestem ciekawa Waszych opinii!! :) Życzę Wam miłego popołudnia i wieczoru :)

32 komentarze:

  1. U mnie pasta spisywała się bardzo różnie. Jednego dnia świetnie oczyszczała natomiast następnego potrafiła spowodować wysyp niedoskonałości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze to bardzo dziwna sprawa u mnie nic takiego nie występowało :) jestem teraz w szoku jak moja twarz jest gładka :P

      Usuń
  2. Bardzo zaciekawił mnie ten produkt,
    Nigdy go nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to niespodzianka, myślałam że wszyscy go znają :P wypróbuj może u Ciebie spisze się równie ekstra jak u mnie! :)

      Usuń
  3. Ja już nie pamiętam co to znaczy chodzić do szkoły :P
    Jeśli chodzi o serię liści manuka to mnie ona zapchala, ale używałam kilku produktów na raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie teraz przypominam właśnie te czasy choć teraz mam inne podejście i wiem, że to czego się uczę da mi wiele i idzie to o wiele lepiej :) to jednak jest kurs języka tylko 5 razy w tyg po 3h :D może przez taką liczbę produktów cię zapchało faktycznie, ja używam tylko tej pasty teraz własnie i radzi sobie świetnie! :)

      Usuń
  4. Zgadzam się. Pasta jest świetna i robi robotę. Zużywam właśnie 3 tubkę. Super oczyszcza i również zauważyłam poprawę kondycji mojej cery. Polecam wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja 2 tubka ale coś czuję, że będą kolejne bo działanie przy regularnym stosowaniu przynosi mega efekty!

      Usuń
  5. Ja uwielbiam tę firmę więc jak najbardziej jestem za :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo lubię ich produkty ostatnio polubiłam się bardzo z pastą do zębów i płynem do ich płukania :)

      Usuń
  6. potwierdzam - działa :) bardzo lubię te produkty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja się cieszę jak dziecko z powrotu do tego produktu :P

      Usuń
  7. Uwielbiam ta pastę! Rewelacyjnie peelinguje, złuszcza martwy naskórek, przyjemne pachnie i pozostawia skórę gładką :) Ziaja ma wgl bardzo dobre produkty :) Obserwuję i zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, zapomniałam wspomnieć o zapachu z tego wszystkiego, który jest cudowny rzecz jasna :) chętnie do Ciebie wpadnę :0

      Usuń
  8. Ostatnio dużo o tej linii na innych blogach :) mam z tej serii tonik i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam, że o tej serii dosyć dawno było głośno na blogach :) też miałam tonik i był ekstra! :)

      Usuń
  9. Miałam. Jako jedyna z całej tej była ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam jeszcze tonik z atomizerem i był tez całkiem przyzwoity :)

      Usuń
  10. Chyba powinnam się zainteresować.. skoro skóra "jak pupcia niemowlaka". ;) Generalnie lubię kosmetyki Ziaji, więc czemu nie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko takie określenie pierwsze nasunęło mi się na myśl hehe :D za 6zł tym bardziej czemu nie? :D

      Usuń
  11. nie miałam jeszcze, ale zachęciłaś mnie do spróbowania :D dodaje do mojej listy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to bardzo mi miło i czekam na recenzję :P

      Usuń
  12. Miałam :) i baardzo polubiłam. Świetny produkt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam, lubię i często do niej wracam. Jak za taką cenę to kosmetyk jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena jest bardzo bardzo niska a działanie mega fajne! Ja na pewno będę do niej wracała pewnie jeszcze nie raz :)

      Usuń
  14. Szczerze mówiąc nie miałam tego produktu, ale myślę, że go w końcu kupię, bo widzę na blogach że jest na tą pastę wielkie buuum ! Więc coś w tym jest ;D Ja mam z tej serii tonik i jestem bardzo zadowolona ^_^
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że cena 6zł to grosze i naprawdę warto wypróbować :P tonik też miałam i spisał się równie dobrze :) wpadnę do Ciebie z chęcią :)

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.