poniedziałek, 7 listopada 2016

Moje zdobycze z Second Hand + małe zakupy w Kiku

Hej Myszki! Jak u Was po weekendzie? My wybraliśmy się w końcu, z nowymi znajomymi, na miasto w sobotę wieczorem, posiedzieć w barze, pogadać - naprawdę udany wypad. Brakowało mi tu tego. Choć niedziela w połowie przespana, czego bardzo nie lubię, nie żałuję. Dzisiaj wstałam z mega zapałem do pracy. Od rana latam jak szalona, sprzątam, piorę pościele i takie różne ogarnianie po weekendzie. No i oczywiście przygotowałam dla Was post. Dzisiaj coś czego jest naprawdę u mnie mało, czyli ciuszki. Głównie dzieję się tak ze względu na to, że nie mam osoby, która mogłaby porobić fotki mi i moim stylizacjom. Dlatego też, chciałabym Wam dzisiaj przedstawić mały przegląd ciuchów, które upolowałam w lumpeksie. Kiedyś częściej po nich chodziłam teraz nie mam sposobności. Aa no i na koniec pokaże Wam moje małe zakupy z Kika. No to zapraszam do oglądania :)


Sweterek na jesień oraz zimę z elementami białej koronki. Kupiłam go dosyć dużego ale siostra mi go zwęziła i teraz jest okej. Zapłaciłam za niego 7zł.


Sweterek super cieplutki, typu oversize. Kupiłam go też w większym rozmiarze ale fajnie tak wygląda moim zdaniem, zresztą zobaczcie sami (sorki za zdjęcie):


Dałam za niego coś koło 10zł.


Sweterek ombre. Uwielbiam go ale ostatnio coś przytyłam i jest mi strasznie obcisły :( dałam za niego ok 20zł, jak nowy!


Sukieneczka bordowa z wiązaniem na plecach. Dałam za nią 7-8zł.


Czarno-biały t-shirt. Kupiłam go za około 5zł.


Futrzana kamizelka ze ściągaczem. Uwielbiam ją! Dałam za nią 12zł. Zobaczcie jak się prezentuje na mnie:



Bluzka 3/4 w paski. Zwykła do jeansów. Za całe 2zł.


Białe szorty, pasujące idealnie do wszystkiego! 8zł


A tutaj cała jestem ubrana z lumepsiku. Koszula 2zł. Szorty jeansowe z przetarciami 8zł.


Czarna bluzka z frędzlami, idealna na wieczorne wyjścia. 6zł. Jak się przypatrzycie na ręce mam bransoletkę, kupiłam nowa z metkami za 2zł.


Taka sobie sukieneczka na jedno ramię za 2zł.


T-shirt w paski za 2zł.


Bordowa bluzka z guziczkami, znowu za 2zł.


Sukienka czarna z tiulem, kupiona nowa z metką za 30zł. Narzutka beżowa 6zł.

A teraz mini zakupy w Kiku:



Zawieszki serduszka już z serii świątecznej ale myślę, że są bardzo uniwersalne i spokojnie mogą wisieć cały rok. Musze znaleźć dla nich miejsce. Za sztukę dałam 0,79 euro, czyli u nas coś koło 3,49zł :)



Napis Home, dekoracja. Wyczajony na półce z przecenami przecen za 0,50 centa :) czyli około 2zł.

Kochane co myślicie o Lumpeksach? Lubicie szperać? Czy może nigdy nie byłyście i nie pójdziecie? Jak podobają Wam się moje łupy? Piszcie w komentarzach :)

22 komentarze:

  1. ile świetnych rzeczy! ;)
    muszę się wybrać do sh, bo dawno już nie byłam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie tez poczułam taką chęć :)

      Usuń
  2. Świetne ubrania udało Ci się upolować :) Też lubię odwiedzać second handy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o chociaż nie jestem sama :D dzięki!!

      Usuń
  3. Ciuszki bardzo fajne :) wszystko idealnie trafia w mój gust:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo perełek! Muszę się zaopatrzyć w kilka sweterków.
    Czasami z siostrą robię wypady na lumpy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, ja też w sumie najczęściej buszuję z siostrą :)

      Usuń
  5. Bardzo fajne zdobycze z lumpeksów! Również często zdarza mi się tam znajdować masę fajnych rzeczy :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dawno mnie nie było na łowach :D

      Usuń
  6. Bardzo mi się podobaja swetereki i sukienka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam SH :3 Jak mam tylko jakąś wolną chwilę to idę do swojego ulubionego i szaleję :D Po co płacić za coś drogiego skoro można mieć coś o wiele lepszego za niższą cenę :)
    Super łupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Można upolować całkiem oryginalne rzeczy a nawet takie najmodniejsze fasony, gdyż większość ciuszków jest z za granicy gdzie te trendy były już jakiś czas temu :)

      Usuń
  8. świetne łupy :) i uwielbiam kika teraz są mega rzeczy świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie te drewniane serca już z kolekcji świątecznej ale w sumie są całkiem uniwersalne :D

      Usuń
  9. Sukienki i futrzasta kamizelka są świetne! :D
    Super zakupy sama mam pół szafy z lumpów :D


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/11/sodka-para.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! :) no czasami można znaleźć fajne rzeczy naprawdę w lumpeksach :D

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.