piątek, 4 listopada 2016

Marlena w jesiennym wydaniu

Cześć Żabki! Jest piątek, wszyscy są szczęśliwi, w końcu weekend a ja.. mam totalnego zamuła. Mój "Mąż" zbudził mnie wychodząc do pracy o 7, no i jak się przebudziłam i potem zasnęłam to wstałam o 9. Nie lubię tak dlatego, że potem chodzę walnięta cały dzień i nie mogę dojść do siebie. Snuje się dzisiaj jak cień i nie wiem co ze sobą zrobić. Do tego pogoda mega zamulająca. Szaro, buro i zimno. Jakby tego było mało zaczął mnie obcierać aparat ortodontyczny. Jestem w szoku bo od sierpnia nic takiego nie miało miejsca i po ostatniej wizycie też nie, może to wina tego, że zęby się przesuwają? Nie wiem ale pierwszy raz chodzę obklejona tym woskiem a i tak boli. Ale dzisiaj marudzę, taki dzień. Nie przekażę Wam dziś pozytywnej energii ale może Wy mi, co? :) Dzisiaj odkładany post już kilka razy a mianowicie jesienna sesja Marleny jeszcze z Polski. Zapraszam do oglądania :)



















No i jak podoba Wam się taka odsłona zdjęć? Która fotka najlepsza? Piszcie w komentarzach :) Przyjemnego weekendu życzę Słoneczka! :)


26 komentarzy:

  1. Mam nadzieję że z tym aparatem to tylko chwilowe. Zrobiłaś coś z włosami? ładnie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana przecież na zdjęciach to nie ja!!! :D Ja też mam nadzieję, że to chwilowa sytuacja bo bardzo uciążliwe to jest.. :/

      Usuń
  2. piękna modelka ;)
    świetne robisz zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki dawno tego nie słyszałam :) trochę mi tęskno za takimi sesjami :)

      Usuń
  3. Dla mnie wszystkie fotki są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia! Super wyglądasz, lubię takie posty :)

    typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ja a moja przyjaciółka, chociaż no może jesteśmy trochę podobne :D dzięki!

      Usuń
  5. Przydałaby mi się taka ciepła kamizelka:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam i naprawdę to dobry zakup, tym bardziej że moją wyczaiłam w SH za grosze dosłownie :) ale warto np popatrzeć na dziecięce kolekcje na 164cm zazwyczaj są dobre na S/M i tańsze :P

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. a stylizacje akurat wybierałam ja :D dziękuje :)

      Usuń
  7. OTK boots to mój must have na jesień. Bardzo ładna, klimatyczna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam te butki, te czarne Marleny ale ja mam identyczne szare :P muszę je w ogóle odkopać i wyciągnąć z kartonika ;p

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. ja również jestem zauroczona tym modelem :P

      Usuń
  9. Pięknie wyglądasz :) Śliczny kolor spodni!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowne zdjęcia :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Noo kurcze bardzo fajna modeleczka, zdjęcia świetne ;)


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/11/ozdoby-do-pokoju.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. tak moja modelka ślicznie wygląda :P

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.