poniedziałek, 31 października 2016

Mix fotek Październik 2016

Hej Kociaki! U mnie dziś piękne niebieskie niebo oraz słoneczko, które dodają mega pozytywnej energii!! :) Naprawdę aż chce się żyć, mimo tego, że jest poniedziałek. Dzisiaj wypada Halloween ale nie tylko, z racji ostatniego dnia miesiąca, czas również na mój post z serii mixu fotek :) Od razu uprzedzam, nie będzie tego dużo, ponieważ pierwszą połowę miesiąca byłam w Polsce z mega dużą opuchlizną na twarzy i robiłam naprawdę mało zdjęć sobie i w ogóle nie miałam na nic ochoty. Także będzie bardzo skromnie, zainteresowanych zapraszam dalej :)


selfie u Nas w sklepie 


w poczekalni u dentystki :) 


no i tutaj byłam już po wyrwaniu ósemeczki, także zimny koktajl na wzmocnienie w drodze powrotnej :)


jak się przypatrzycie zobaczycie Chomika!


kolejne selfi z daleka lecz trochę lepszy stan :)


Tutaj już DE i spacerek z Moim Kotem :) 


nowe pazurki musza być! Semilac 028 Classic Wine


kubeczek z boxu od Marleny sprawdza się idealnie! 


Selfie na kanapie :)


Kolejne na kanapie :)


A tu z moją nową znajomą w Niemczech - Julią. Nasze sobotnie spotkanie :)


W końcu gram na xboxie :)


Wyżerka w niedzielę w wyrku a co! :)

No i to niestety tyle dobrego, sama się zdziwiłam, że uzbierało mi się zaledwie kilka zdjęć. Nie łączyłam ich nawet w kolaż, bo dodałabym wtedy chyba z 3 fotki :D Jak Wam się podoba ta seria? Obchodzicie Halloween? Bo my dziś tylko drinkujemy, chyba nie można zaliczyć tego do obchodów :) Miłego dnia i wieczoru :)


15 komentarzy:

  1. Ładny kształt pazurków i super kubek!
    Haloween nie obchodzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ślicznie :) trochę żałuję że nie dokupiłam w Pepco drugiego tego kubeczka :) bo bardzo się z nim polubiłam :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dzięki choć w tym miesiącu ubogo ilościowo :P

      Usuń
  3. Fajne zdjęcia :) co to za grę masz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazywa się Forze zapożyczona od znajomych tutaj :D generalnie samochody :D

      Usuń
  4. Zazdroszczę słoneczka. U nas cały dzień leje deszcz...

    OdpowiedzUsuń
  5. Więcej zdjęć proszę ! :D


    https://allegiant997.blogspot.com/2016/10/halloween.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że za miesiąc w mixie będzie więcej fotek :P

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.