środa, 19 października 2016

BOX od Marleny

Hej Słoneczka. Wiem wiem, dawno mnie nie było, bo aż prawie dwa tygodnie. Nie zapomniałam o Was, nie myślcie sobie, już się tłumaczę :) Otóż przyjechałam do Polski 8 października, podróż była bardzo męcząca i dojechałam dopiero na wieczór. O zgrozo 14h w busie! Niedziela była rodzinna wiadomo. W poniedziałek przywitałam się z naszym sklepem, musiałam zrobić małe przemeblowanie i w ogóle pooglądać ciuszki - rozumiecie :) Natomiast już we wtorek miałam umówiony termin na dentystę a w środę do chirurga na wyrwanie ósemki, które tym razem przeżyłam tragicznie. Naprawdę. Pierwszy ząb na dole. Dwa dni leżałam i snułam się jak duch. Potem ledwo ledwo zaczęłam dochodzić do siebie. W międzyczasie miałam wizytę u ortodonty a jeszcze do tej pory mam lekką opuchliznę i pobolewa :( W piątek jadę już do domu przez co znowu Was pewnie opuszczę na weekend ale obiecuję, że od kolejnego tygodnia wróci regularność postów. Wracam z nową energią do Niemiec! :)

Natomiast dzisiaj bardzo przyjemnie. Chciałabym pokazać Wam zaległy prezent, który dostałam od mojej przyjaciółki Marleny (znacie ją ze zdjęć) na urodzinki. Naprawdę cieszę się, że nie wysłała go pocztą do Niemiec, bo pewnie bardzo by się pokiereszował. Zapraszam do oglądania :)








Prezent bardzo trafił w moje gusta! :) Kolorystyka pięknie zachowana, co wręcz uwielbiam! A wy, lubicie dawać czy dostawać prezenty? :) Co myślicie o moim nazwijmy BOXEM od Marleny? :)

Zastanawiam się coraz bardziej nad kolejną zmianą szablonu, wiem, że niedawno był nowy ale faktycznie te linki są mało widoczne i trzeba się bardzo przypatrywać :) a może po prostu zmienić ten róż na np. ciemniejszy kolor albo czarne i szarości? Co myślicie? :)

Miłego dnia Słoneczka! :)

62 komentarze:

  1. Niesamowicie piękny prezent, skąd kochana ten komplecik? Sama bym sobie taki sprawiła <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem nim zauroczona, stoi ciągle tak pięknie spakowany <3 Komplecik jest z Reserved :)

      Usuń
  2. Kto nie lubi dostawać prezentów? Co do Twojego.. już samo pudełko mnie zachwyciło niesamowicie.
    O zębach mi nawet nie wspominaj.. jak sobie pryzpomnę usuwanie moich 8 .. pod narkozą oczywiście, to mi się słabo robi.

    Pozdrawiam serdecznie.
    Draqilka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie pudełeczka są fajne, mogę je sobie wykorzystać w domu :) Co ty gadasz? Pod narkozą usuwanie zęba? Ja miałam tylko znieczulenie, czeka mnie jeszcze jeden zabieg :( już czwarty ale Bogu dzięki ostatni :)

      Usuń
  3. świetne pudełeczko ;D i prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pudełeczko na pewno stanie gdzieś sobie pięknie u mnie na półeczce :D

      Usuń
  4. Oh jaka cudowna paczucha <3 !


    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczny kolor stanika i biustonosza ;) Chętnie bym u siebie taki znalazła; ) Na pewno doda Ci jeszcze więcej sexapilu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo przypadł mi do gustu kolorek tym bardziej, że takiego w mojej szafie jeszcze nie ma :) dziękuje :)

      Usuń
  6. pudełko najlepsze <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam wszelkiego rodzaju pudełka koszyczki i inne cuda :P

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. już szukam dla niego miejsca w mieszkaniu :D

      Usuń
  8. Uwielbiam tak pięknie zapakowane prezenty ;) kto nie lubi być obdarowywany ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja także lubię jak wszystko pięknie wygląda z zewnątrz <3

      Usuń
  9. Rewelacyjny prezent :) Strasznie spodobała mi się bielizna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także jestem nią zauroczona, podoba mi się ta koronka na plecach od stanika <3

      Usuń
  10. Bardzo fajny prezent :) Też dostałam kiedyś podobny box od przyjaciółki na urodziny. W środku było kilka drobiazgów, ale cieszyło bardzo! Bo prezent był przygotowany własnoręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie prezenty są najlepsze! :) dzięki! :)

      Usuń
  11. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. dziękuje! Najbardziej chyba zakochałam się w staniku <3

      Usuń
  13. Łoh, nacierpiałaś się przez ten tydzień, nie zazdroszczę z tymi zębami :( Prezentu zazdroszczę, a przede wszystkim uwielbiam pudełka tego typu! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ukrywam, ten tydzień był ciężki ale już wracam do zdrowia także się cieszę :) niestety w grudniu czeka mnie powtórka ale już ostatnia! :D dziękuje :)

      Usuń
  14. Świetny prezent :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne pudełeczko
    wiem skąd są miseczka i kubek bo sama miałam na nie chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) ja też już zdążyłam je wyczaić w Pepco i żałuję że nie dokupiłam po drugiej sztuce :P

      Usuń
  16. jakie śliczne pudełko, mam taki sam kubeczek ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełeczko śliczne ale niestety nie udało mi się go spakować do Niemiec, następnym razem muszę się jakoś zabrać :P a w kubeczku przed chwilą piłam kawkę :)

      Usuń
  17. Wspaniały prezent :-)również zaobserwowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kubeczek i miseczka wyglądają super :) Są takie delikatne, a zarazem bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają delikatnie i takie też są, bardzo leciutkie :) przyjemnie się z nich korzysta :)

      Usuń
  19. Samo pudełko i jego zawartość naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już szukam miejsca dla tego pudełeczka :D dziękuje :)

      Usuń
  20. Super prezent, zestaw z serduszkiem jest uroczy. Również byłabym bardzo zadowolona z takiego prezentu, włączając pudełko ;) Fajnie u Ciebie, obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam różne pudełeczka i koszyczki :) uważam że to fajny pomysł w coś takiego zapakować prezent, zazwyczaj papierowe opakowanie do niczego nam się nie przydaje, no chyba że na inny prezent ale wiadomo zawsze się trochę poniszczy chcąc nie chcąc :) chętnie cię odwiedzę :)

      Usuń
  21. prezenty wspaniałe, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.