wtorek, 20 września 2016

Sesja zdjęciowa Weroniki + efekt szkicu ołówkiem

Cześć Żabki! U mnie zapanowała totalna jesień, szaro buro, dzięki Bogu, jeszcze nie pada. Siedzę poubierana i grzeję się herbatką. A jak u Was z pogodą? Dzisiaj przygotowałam dla Was post fotograficzny. Mam nadzieję, że ta sesja również przypadnie Wam do gustu jak i poprzednia. Zdjęcia sprzed około 2-3 lat. Miłego oglądania :)










A teraz chciałabym Wam pokazać efekt szkicu ołówkiem ze zdjęć wykonany w całości w Photoshopie :)





No i co myślicie o takim efekcie szkicu? Fajna sprawa? Jak podoba Wam się sesja Weroniki? Chcecie więcej takich postów? Podobają się Wam? Piszcie w komentarzach Kochane :)

43 komentarze:

  1. U mnie też pogoda paskudna, jesień zadomowiła się na dobre. Przepiękna sesja, ślicznie się uśmiechasz :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie przeczytałaś nawet tytułu notki - wiedziałabyś że na zdjęciach to nie ja. Ba - nawet gdybyś zajrzała w pole autorka już byś to wiedziała :D Hmm czy ja poklikam? :D o Zgrozo :D jak myślicie? :P

      Usuń
  2. Ale ładne włosy! I uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no modelka śliczna, nie powiem że nie, na każdym zdjęciu wyglądała ślicznie, miałam problem z wyborem :D

      Usuń
  3. modelka ma przepiękne włosy i uśmiech :) zdjęcia wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sesja piękna modelka piękny szkic :D <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mm koleżanka ma cudowne włosy i urodę! :)
    Szkic w PSH wygląda świetnie i autentycznie :D


    https://allegiant997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :) U mnie pogoda też nie rozpieszcza, w powietrzu czuć już prawdziwą jesień :( Masz przepiękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No słoneczko ale już powiew chłodu niestety :) na zdjęciach nie ja :)

      Usuń
  7. świetne szkice :) rozwijaj nadal swoje umiejętności :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Photoshop ma jeszcze wiele zakamarków których nie znam a poznam :P

      Usuń
  8. Jeśli chodzi o szkic to bardzo spodobał mi się u dziecka :) A co do sesji zdjęciowe to dziewczyna rewelacyjnie wyszła! Ma świetne włosy <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. w pierwszym momencie myślałam ze to Kaja Paschalska

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo ładne kręcone włoski, zazdroszczę. Ja mam proste :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam proste, zdjęcia modelki :)

      Usuń
  11. Sesja wyszła pięknie :) Weronika ma śliczny uśmiech )

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kobieta! Ja chętnie bym pooglądała więcej takich postów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, na pewno pojawi sie ich więcej :P

      Usuń
  13. Zawsze marzyłam to takiej burzy loków jak ma modelka :) Niestety natura dała mi proste włosy, ale w sumie lubię je, nie mam wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś marzyłam o takich lokach jednak również mam proste włosy jak druty ale polubiłam je :P

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. bardziej to taka mgiełka :p własność modelki :P

      Usuń
  15. Bardzo ładnie wygladasz , super zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne włosy i bluzka świetna!

    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.