piątek, 9 września 2016

Nowy szablon na blogu

Cześć Dziubki! U mnie dziś od rana aktywnie, otóż wzięłam się za małe ćwiczenia. Najpierw odpaliłam Mel B a potem przerzuciłam się na Skalpel Chodakowskiej i powiem Wam, że o wiele lepsza dla mnie Ewa. Nie wiem jak pójdą moje dalsze ćwiczenia ale zrobiłam postęp jak na mnie. Nie przedłużając.. pewnie te z Was, które odwiedzają mnie dłuższy czas, zauważyły już zmianę na moim blogu. A mianowicie nowy szablon. Szczerze powiem Wam, że szybko się nudzę no i ten oto uwielbiany kolor miętowy się przejadł. Patrząc na niego codziennie, no wiecie jak to jest. Nie tylko grafikę postanowiłam zmienić ale także menu. Znajdziecie je w górnej części bloga. Zrobiłam cztery kategorie: kosmetyki, moda, fotografia oraz lifestyle. Posty są teraz pogrupowane więc jeśli szukacie czegoś konkretnego szybko to znajdziecie :) Wystarczy kliknąć i macie całą listę postów.


Tak wyglądał poprzedni szablon Mojego bloga.


Tak prezentuje się to aktualnie, zresztą widzicie :)


A tak wygląda menu przykładowej kategorii.

Szablon pochodzi od mega zdolnej Blokotek. Naprawdę same cudowne szablony i miałam problem z wybraniem :)

A jak Wam się podoba zmiana szablonu? Lepiej gorzej? Wolicie nowy czy stary szablon? :) Piszcie w komentarzach żabki! :)

68 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyglada teraz :) ja też bym chciała coś zmienić w swoim szablonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź sobie do Blokotek i myślę, że coś znajdziesz, naprawdę dużo szablonów i jest z czego wybierać, ja swój trochę przerobiłam pod siebie :) dziękuje, fajnie że się podoba :)

      Usuń
  2. Muszę zajrzeć do autorki szablonu, bo prezentuje się naprawdę genialnie. Ten chyba nawet bardziej mi się podoba niż poprzedni :D
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam autorkę naprawdę! :) Chciałabym takie cudeńka sama robić, pozazdrościć :) cieszę się :P

      Usuń
  3. Bardzo ładny nowy szablon, ciepłe kolory, wszystko przejrzyste. Chociaż osobiście bardziej podoba mi się niebieski, bo za różem nie przepadam :)
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi róż wiadomo :) ja tam uważam go za całkiem przyjemny kolorek :)

      Usuń
  4. Cudny jest ! Muszę sama skontaktować się z autorką :)

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już drugi mój szablon od niej no i jestem bardzo zadowolona :) wszystko działa i w ogóle no i za darmo! :)

      Usuń
  5. Lubie takie proste szablony ;-)
    Co do ćwiczeń - Mel B to moj hit. Na prawdę duuuuzo mi pomogła. W międzyczasie trochę ja zdradzała , ale zawsze do niej wracam. Teraz zamówiłam rewolucje od Ewy zobaczymy czy bedzie ok

    Zapraszam do siebie na mały konkurs ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie mogę się zmobilizować żeby ćwiczyć regularnie ale teraz zamiast codziennie postanowiłam 3 razy w tygodniu poświęcić na to czas chociaż :) ogólnie Ewa mi bardziej podpadła do gustu jakoś nie wiem czemu :) w sumie obie są spoko :)

      Usuń
  6. U mnie z kolei lepiej sprawdzają się ćwiczenia z Mel B. :)

    Co do szablonu - no cóż, poprzedni o wiele bardziej trafiał w moją kolorystykę...;)
    Nowy jednak jest bardziej kobiety, z klasą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie widzę po blogu że wolisz trochę inną kolorystykę :P ale mi się już znudziła, musiałam coś zmienić :)

      Usuń
  7. I am loving the post so much! Have a nice weekend:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny szablon. Gustowny, przejrzysty i w subtelnych kolorach :)
    Bardzo mi się podoba ! :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć dziubek! Uwielbiam Blokotek ! sama mam od niej szablon i jestem w nich zakochana!:)
    Twój jest super !


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/3-lba-liebster-blog-award_9.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ukrywam, jest w czym wybierać u niej :P oo są i odpowiedzi na moje pytanka! :D

      Usuń
  10. Nowy szablon jest cudowny ale poprzedni także mi się podobał. Myślę jednak, że warto byłoby dodać nazwę bloga w nagłówku. :)

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm dodawałam wersję z nazwą i jakoś mi coś nie pasowało. Musze dłużej nad tym posiedzieć w PS i może coś wymyślę kreatywnego żeby wszystko pasowało ale na razie mi się podoba bez :) zresztą to tylko zdjęcie z Internetu nie moje ;)

      Usuń
  11. Szablon śliczny, bardzo ładny kolor :) Ten prezentuje się jeszcze lepiej niż mięta :) Ja wolę ćwiczenie z Mel B, chociaż ostatnio raczej głównie jeżdżę na rowerze ;] Dzięki za odwiedziny na moim blogu :) oczywiście zostaję na dłużej! Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dużo jeżdżę na rowerze no i przez to czasami sobie odpuszczałam ćwiczenia hihi :P zdecydowanie fajniejsza forma :) chociaż mam w planie 3 razy w tyg ćwiczenie, reszta rower :) nie wiem jak mi pójdzie :P bardzo mi miło - witam w moich skromnych progach :* dzięki!

      Usuń
  12. O kurcze az zacheciłas mnie do znam heheh :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Było ładnie i jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. strasznie mi się podoba to zdjęcie u góry:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic specjalnego, znalazłam w Internetach haha :P

      Usuń
    2. kurde ja takich ładnych nie mogę wynaleźć;p

      Usuń
  16. podoba mi się :) fajnie jest coś zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam zmiany, na lepsze oczywiście :)

      Usuń
  17. Zmiany na lepsze! :)
    Swoją drogą uwielbiam Mel B ! Zawsze wprowadza mnie w świetny humor i cała zabawa z treningiem z nią :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten szablon, bardzo przyjemnie się ogląda :) Obserwuję, tak tu fajnie i ładnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, cieszę się bardzo :*

      Usuń
  19. Poprzedni szablon też mi się podobał, ale ten chyba wygląda teraz na bardziej czytelny jeśli chodzi o poszukiwanie postów :) No tak, czasem zmiany są potrzebne, choćby ze względu na kolor :D Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobał ale do czasu :P tak, też myślę, że teraz łatwiej cokolwiek znaleźć :) dziękuje i nawzajem Kochana :*

      Usuń
  20. Blog wygląda świetnie! Mi się podoba bardziej, uwielbiam takie połączenie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. będzie ładnie, teraz też jest, cały czas widzę stary szablon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami wchodzę na bloga i myślę że się pomyliłam :P ale pewnie się przyzwyczaję hehe :P

      Usuń
  22. Szablon jest ładny i przejrzysty, super!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie lubię koloru miętowego, więc dla mnie ten szablon wygrywa (tym razem jest w moim ulubionym kolorze) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jak trafiłam w Twoje gusta :P jak można nie lubić takiego połączenia?! :D

      Usuń
  24. Szablon jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nowy szablon jak dla mnie konkretny, świetna robota! ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blokotek naprawdę tworzy cudowne szablony nie ma co! :)

      Usuń
  26. Kolory to rzecz gustu ;) Każdemu podoba się przecież co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szablon piękny tylko ten róż.. ;) A poważniej średnio widać linki, trzeba się wpatrywać, ale to kwestia gustu przecież prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy musi lubić róż, wg mnie jest delikatny i kobiecy :) A jeśli chodzi o widoczność myślę, że dużo zależy od ustawień monitora u mnie jest wszystko widoczne ;)

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.