czwartek, 8 września 2016

Mix fotek Sierpień 2016 + Moje urodzinki

Cześć Misie! U mnie lato w pełni. Słoneczko, błękitne niebo, rowerek już z rana zaliczony i zapowiadają 31*, normalnie żyć nie umierać :) Dzisiaj przygotowałam dla Was post z serii jakiej jeszcze u mnie nie było i którą zamierzam tutaj kontynuować. A mianowicie mix fotek z danego miesiąca. Widziałam takie posty na innych blogach i naprawdę przyjemnie mi się je oglądało. Taki post jest nie tylko dla Was, Czytelników, lecz także dla mnie kiedy po jakimś czasie wrócę do niego, na pewno miło będzie się wspominało starsze zdjęcia. Także, post z serii mixu fotek będzie pojawiał się co miesiąc na początku miesiąca i mam nadzieję, że Wam również przypadnie do gustu :) Aa no i bym zapomniała! Dzisiaj obchodzę swoje 22 urodzinki. Nie wiem kiedy te lata mi tak przeleciały. Na pewno od 8nastki zaczęły pędzić niemiłosiernie. A pamiętam jeszcze jak zaczynałam szkołę średnią.. No nic, z roku na rok lata lecą szybciej i trzeba się z tym pogodzić :) Życzę sobie abym spełniła wszystkie swoje marzenia, bym skończyła i zdała szkołę językową oraz umiała się dogadać bez problemu ze wszystkimi tutaj, oczywiście dużo zdrowia (ząbki), szczęścia no i miłości. Zapomniałabym o pieniążkach i możliwości pracy jak najszybciej! :) Już nie przeciągam więcej, zapraszam do oglądania :)


przyjaciółka u mnie w Niemczech / na basenie /na dolnych zdjęciach już Polska 


nowe pazurki / soczek z wyciskanych pomarańczy / przyjaciółki / kawusia / selfie-srelfi 


soczek pomarańczowy na ból po wyrwaniu 8 / kawusia i gorące malinki / nestea lido / Antonin z rodzinką


selfie-srelfi / siostry / Ostrów Wielkopolski / moje imieninki / selfie w sklepie / rowerek 


makaron- uwielbiam / selfie / na plażę / gorące maliny / selfie - pusty pokój w PL 


już z aparatem / selfie w aucie / ja ja ja / moja torba - prezent urodzinowy 

Jaka u Was pogoda? Co myślicie o postach z takiej serii? Podobają się Wam? Lubicie wspominać? Piszcie w komentarzach Kochane :*

31 komentarzy:

  1. Sto lat, kochana! Chyba podłapę tę serię na swojego bloga :)
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje! :) cieszę się, że przypadła do gustu :)

      Usuń
  2. Widać, że dobrze się bawicie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To aż cały miesiąc na kilku fotkach bez przesady :P

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego! Widać że humor dopisuje, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh lubię takie kolaże zdjęć z podpisami! mogły by być większe :D


    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam to jakoś ogarnąć w miarę dlatego małe :P

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Zdrówka, radości, wiele miłości, abyś przez życie szła zawsze z uśmiechem na twarzy, by szczęście zawsze z tobą było i ciebie nigdy nie opuściło :). Moc buziaków i uścisków ci ślę bo dziś jest twój najpiękniejszy dzień :*

    Mix zdjęć bardzo fajny :) muszę przyznać że bardzo ładna i zgrabna z Ciebie dziewczyna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Ci Kochana za piękne życzonka :* ale mi słodzisz :) dziękuje! :)

      Usuń
  6. Kurcze ale cudownie spedzasz czas <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia, fajnie się je ogląda :) lubię takie mixy :) no i walizka mega :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia ;D lubie takie kolaże ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. dziekuje mam zamiar dodawać regularnie :)

      Usuń
  10. Lubie mix zdjęć ;) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :) 100 latek! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też zawsze robię podsumowanie danego miesiąca, lubię takie wpisy, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post! ciekawie się go ogląda ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.