wtorek, 6 września 2016

Eveline - 8w1 TOTAL ACTION skoncentrowane serum do rzęs

Hej Słoneczka! U mnie dzisiaj pogoda cudowna, mimo, że zaczął się wrzesień ja ciągle czuję wakacje. Od rana dzisiaj byłam w pracy. Już tłumaczę. Dostałam propozycję mycia okien, tak o dodatkowo. Nie ukrywam, że jest ich w owym domu dużo i są mega duże. Niektóre dachowe a przestrzeń pod nimi to około 3-4m, jeszcze nie wiem jak je umyję ale cieszę się, że mam zajęcie no i mogę coś zarobić. Okej nie przedłużając. Dzisiaj mam dla Was recenzję serum do rzęs z Eveline. Zainteresowanych zapraszam do dalszej części posta :)


Jak w ogóle trafiłam na tą odżywkę do rzęs? Otóż poleciła mi ją przyjaciółka tzn. nie używała jej wcześniej ale mówi: "Byłam w Rossmannie i na promocji za 13zł jest serum do rzęs, kup sobie bo cena fajna". No i tak oto produkt wylądował w moich rękach.


Od producenta. Obietnic jest dosyć sporo, bo aż całe 8 pozycji, jak już sama nazwa produktu nam mówi. Może powiem Wam jak wyglądają moje rzęsy. Otóż są krótkie, proste i cienkie. Czyli produkt idealny dla mnie.



Producent zaleca stosowanie produktu przez 3-4 tygodnie całodobowo. Pod makijaż, na oczyszczone rzęsy. W środku mieści się 10ml naszego serum. W promocji w Rossmannie, jak już wcześniej wspomniałam, kosztuje około 13zł. Cena stacjonarna to około 15-16zł (jeśli dobrze pamiętam).


Moja opinia. Zacznijmy od opakowania. Jest fajne, przejrzyste. Nie powiem, że są to moje jakieś ulubione barwy, bo nie są ale estetyka jest zachowana. Wszystkie ważne informacje znajdziemy na opakowaniu. Czyli plus. Pojemność. Starczy nam na całą 3-4 tygodniową kurację i jeszcze trochę zostanie. Jeśli chodzi o cenę to myślę, że nie jest to wygórowana kwota i można pozwolić sobie na taki wydatek.


Szczoteczka nie klei rzęs wręcz je oddziela i widoczne jest wydłużenie od razu po nałożeniu. Jeśli serum nakładamy pod makijaż, kiedy tuszujemy rzęsy są one automatycznie dłuższe. Co mi się spodobało już od pierwszego nałożenia, u mnie naprawdę była różnica. Nie mam zdjęć, nie udało mi się zrobić gdyż tak jak pisałam moja ładowarka od lustrzanki została sobie w Polsce.


Kurację stosowałam sobie przez 4 tygodnie, a co. Moje rzęsy były dłuższe. Mniej wypadały. Szybciej rosły. I w ogóle byłam zadowolona. Czar niestety prysł kiedy minęły te 4 tygodnie i po odstawieniu serum rzęsy wróciły z powrotem do swojej dawnej postaci. Trochę się wkurzyłam, bo moje rzęsy wyglądały już tak fajnie i byłam trochę zadowolona bo wiadomo zawsze mogą być jeszcze dłuższe! Trochę się zniechęciłam, bo serum, jak dla mnie, powinno działać tak, że faktycznie regeneruje nam rzęsy i zostawia je w takim stanie. Mam mieszane uczucia co do tego produktu ale kupiłam go ponownie w promocji i wypróbuję go raz jeszcze :) Chyba głównie ze względu na ten efekt.


Miałyście kiedyś to serum do rzęs? Jak spisało się u Was? A może znacie inne w podobnej cenie? Piszcie w komentarzach Słoneczka :)

35 komentarzy:

  1. Nie miałam, jakoś nie mam zaufania do takich produktów :)
    Pozdrawiam!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam serum z Delii i to już od jakiegoś czasu - fajnie wydłuża jeśli stosuję je jako baza, a czy coś poza tym? chyba nie.. Z eveline wiele osób poleca tą zieloną wersję, więc jeśli już to skuszę się na nią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm może i ja też wybiorę te zieloną następnym razem :)

      Usuń
  3. Ja właśnie zauważyłam, ze te kosmetyki pielęgnacyjne do rzęs z Eveline mają bardzo podzielone opinie, jedni zachwycają, a inni wręcz zauważają POGORSZENIE stanu rzęs.. :I
    ja polecam już dawno osławioną w internecie rumiankową pomadkę z alterry-używanie jej do pielęgnacji rzęs naprawdę się u mnie sprawdziło :) muszę do niej wrócić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam takiego zastosowania tej pomadki :)

      Usuń
  4. Ja już poszłam na taką łatwiznę, że od pół roku przedłużam i zagęszczam sobie rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam uniknąć takich właśnie zabiegów :)

      Usuń
  5. Jakoś nie mogę się przekonać do produktów do rzęs, między innymi właśnie przez to, że moje rzęsy po zakończeniu kuracji ulegną pogorszeniu. Ale już chyba wolę się przemęczyć z odżywkami niż zamęczać je doczepami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, nie wyobrażam sobie doklejać nic na dłuższą metę :) niestety zostaje mi tylko serum..

      Usuń
  6. Kurcze taka bardzo my mi się przydała :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego serum nie używałam, ale od pewnego czasu stosuję Long 4Lashes i jestem bardzo zadowolona. Rzęsy są dłuższe, gęstsze. Niestety widać, że niedokładnie rozprowadzam odżywkę, bo niektóre rzęsy są krótsze od pozostałych XD
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się czaje na Long 4Lashes ale na razie niestety mnie nie stać :( ale jak będę miała luźną kasę to na pewno je sobie kupie, bo wiele pozytywnych opinii :)

      Usuń
  8. Miałam wiele serum do rzęs, najlepiej sprawdziły się te z wyższej półki np Revitalash, te tańsze nie robiły u mnie nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam spróbować czegoś tańszego, naiwna ja :P Jak będzie mnie stać do Long 4Lashes będzie moje :)

      Usuń
  9. Miałam long4lashes z którego byłam mega zadowolona. Do eveline podchodzę sceptycznie po przyjrzeniu sie bliżej ich odżywkom do paznokci ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pisałam wyżej też planuję taki zakup :P

      Usuń
  10. hmmm chyba się skuszę i zobacze jak działa u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę na prawdę warto spróbować :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ja bardziej od nich uwielbiam długie rzęsy których niestety nie mam :(

      Usuń
  12. u mnie się nie sprawdziło to serum zdecydowanie wolę krem do rzęs z L'biotica i odżywkę z my secret z nich byłam najbardziej zadowlona lon4lash też jest dobra ale tamte dają lepsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się poważnie teraz zastanowić nad tym jakie serum sobie kupię :) wiadomo efekty zachęcają :)

      Usuń
  13. też by mi sie przydał jakiś produkt do regeneracji rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wypróbować ten, cena jest całkiem przyjemna :)

      Usuń
  14. ja używam ta odżywkę, wcześniej stosowałam na noc, ale teraz używam pod makijaż codziennie i u mnie również od razu wydają się dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Za taką cenę warto sobie wypróbować :)

      Usuń
  16. A co mi tam.. Kupie sobie to serum do rzęs :P Obym tylko wreszcie zaczęła być systematyczna w jego nakładaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się o to bałam ale kiedy nakładałam je pod maskarę rzęsy od razu były dłuższe więc będziesz widziała różnicę jak zapomnisz i szybko się nauczysz mówię Ci :P

      Usuń
  17. Nie używam w ogóle żadnych odżywek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam to serum i jestem zadowolona, ale tak jak piszesz kiedy się je odstawi to rzęsty wracają do stanu poprzedniego. Trzeba używać cały czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dlatego trochę mnie to zachęciło do ponownego zakupu ale poszukam czegoś to faktycznie długotrwale wydłuży i podkręci mi rzęsy :)

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.