sobota, 3 września 2016

Back to school - Przybory i akcesoria do szkoły

Cześć Dziubki! Dzisiaj sobota, ogólnie weekend a mnie czekają dwa dni w samotności. Mój Luby pracuje od rana do późnego popołudnia przez dwa dni. Chatę mam wolną ale samemu to tak nudno. Tym bardziej, że cały tydzień siedzę sama. Dobra koniec narzekania i smęcenia. Od rana wysprzątałam całą kuchnię, wstawiłam pranie i poodkurzałam. Zdążyłam też przygotować fotki do kilku postów. Okazało się, że zapomniałam ładowarki od aparatu z Polski! Wiecie jak się wkurzyłam? A sprawdzałam czy mam wszystko chyba z milion razy! No i resztkami baterii udało mi się coś tam jeszcze ująć. Ale kiedy wyczerpię moje zapasy fotograficzne to niestety będę musiała raczyć Was fotkami z telefonu. Wysyłka ładowarki będzie dosyć kosztowna. Za zwykły list płaciłam z Polski do Niemiec 16zł. Ładowarka jest dosyć ciężka i podejrzewam, że zakręciłoby się koło 50zł. A ja na 12 października mam już umówioną wizytę na rwanie kolejnego zęba więc odbiorę ją. O matko już na samą myśl mi słabo. Okej, jak zawsze się rozpisałam nie w temacie. Dzisiaj pierwszy post z serii BTS, widziałam je już na tylu blogach no i zapragnęłam też mieć. Wprawdzie nie zaczynam jeszcze szkoły a dopiero w listopadzie jak się okazało :( Ale jestem już przygotowana. Nie wiem czy Wam pisałam tutaj o szkole językowej do której się udaje ale jeśli nie to już wiecie!


Ogólnie uwielbiam mieć wszystko ładne piękne i pachnące haha :D Lubię otaczać się ładnymi rzeczami, gdyż od razu lepiej się czuję. No i przyjemniej się siada do nauki.


Moja szkoła językowa nie jest zbytnio wymagająca jeśli chodzi o przybory. W zasadzie starczyłby mi jeden zeszyt i długopis no ale dziewczyny jak to dziewczyny, co nie? :)



Same przyznajcie, że i tak dużo tego nie ma. Jak na mnie to naprawdę ubogo :)


Kolorowe karteczki. Przydatne podczas uczenia się. Zawsze coś sobie zaznaczam w książkach czy zeszytach i łatwiej mi wtedy znaleźć to czego potrzebuję. Ponadto idealnie nadadzą się na listę zakupów :P


Piórnik jest ze mną od Technikum czyli ma już dobre 5 lat :) Trzyma się całkiem nieźle. Kupiłam go w miejscowej księgarni chyba za około 12zł.


Która z Nas nie uwielbia pięknych okładek? :) również miejscowa księgarnia 6zł.


Pisaki z tego roku z Biedronki. Dostałam od mamy z okazji rozpoczęcia szkoły haha :P Ceny nie znam.



Różowy długopis z cyrkoniami jest uroczy, jednak na wyglądzie się kończy. Co chwile przerywa i nie da się nim pisać. Kupiłam w C.H Ptak w Rzgowie, nie pamiętam ceny bo rzeczy brałam w hurcie do sklepu :) a ołóweczek to znowu miejska księgarnia za około 2zł.



No i na koniec zeszyty z Biedronki. Urzekły mnie te cudowne okładki. A ich cena to tylko 2,99zł :)

Pod ostatnim postem zostałam po raz kolejny nominowana do LBA. Za nominacje serdecznie dziękuje . Jednak postanowiłam nie brać udziału w zabawie drugi raz. Ale na pytania chętnie odpowiem :)

Chętnych zapraszam do czytania :)

1. Dlaczego założyłaś bloga ? I jak długo go prowadzisz?

Chyba głównym powodem na początku było zabicie czasu i nudy ale teraz całkowicie się od Was uzależniłam :) Bloga prowadzę blisko 2 miesiące.

2. Czy masz jakieś fobie/ czego się bardzo boisz?

Lekarzy. Szczególnie chirurgów dentystycznych haha :D

3. Komedie czy horrory? Dlaczego?

Komedie. Lubię oglądać filmy po to by się zrelaksować a nie po to by nie móc zasnąć w nocy :)

4. Masz hobby? Jakie?

Tak. Fotografię.

5. Twoja największa wtopa ?

Puściłam bąka przy znajomych!! Ależ to był wstyd. Oczywiście kiedy mój Kochany to robi w ich gronie to nie ma afery ani nikt się już nie śmieje no ale ja to co innego.

6. Jak wyobrażasz sobie, swoje życie za 20 lat?

Widzę się w nowoczesnym domu, z moim Kochanym już Mężem i naszą córeczką. W garażu stoi fajne auto. A może i dwa a co tam! Piękny ogród w którym mogę się relaksować i dalej pisać dla Was :) Nie mogę zapomnieć o wymarzonej pracy fotografa przez którą mam dużo wyjazdów zagranicznych w dalekie egzotyczne kraje :)

7. Czy zmieniłabyś coś w swoim wyglądzie i charakterze? Jeśli tak - to co i dlaczego?

W swoim wyglądzie - zęby (które już zmieniam, aparat). Dlatego, że są krzywe!
A jeśli chodzi o charakter to zmieniłabym moją uległość. Dlatego, że zawsze ulegam Mojemu Lubemu, nie wiem czy to z miłości czy o co chodzi haha :D

8. Co lubisz robić w wolnym czasie?

Lubię czytać, przeglądać blogi oraz fotografować.

9. Czy masz pupila?

Nie.

10. Opisz siebie w kilku słowach.

Punktualna perfekcjonistka z krzywymi zębami haha :D

11. Wklej link do piosenki, którą ostatnio słuchasz ;)

Clean Bandit - Tears ft. Louisa Johnson

A jak Wasze zakupy do szkoły? A może już nie macie możliwości takiej radości? Piszcie w komentarzach! :)

26 komentarzy:

  1. Ja też w tym roku kupiłam zdecydowanie więcej zeszytów, niż potrzeba! No ale co tu zrobić, jak taki duży wybór pięknych okładek? :D PS naprawdę listy z Niemiec są takie drogie? Ja za zwykły do UK płaciłam tylko 5 zł :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety za duży wybór i potem wychodzi się zamiast z jednym to trzema :P wysyłałam wtedy kartkę walentynkowa plus list, plus zdjecie i list polecomy priorytet pewnie dlatego ale nie wiedziałam czy mi nie zginie zwykłym :)

      Usuń
  2. Ja na studia nie robiłam w sumie zakupów, bo mam w szafce jeszcze sporo zapasów z minionych lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często tak jest, nakupi się a potem leżą :)

      Usuń
  3. Dla takich wspaniałości wróciłabym do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam mały powrót na 9 mies hihi :P znowu poczuje się jak w szkole :P

      Usuń
  4. Zakupy szkolne (na studia haha) jeszcze przede mną :D
    Boska odpowiedź na 10 pytanie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogłam niestety aż tak poszaleć bo znowu wylądowałoby wszystko w szafce :P
      dzięki! :D Odkąd wzięłam się za moje zęby jakoś mam do nich dystans i wiem, że niedługo będą idealne :P

      Usuń
  5. Przepiękne to wszystko teraz:) aż chce się wrócić do szkoły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie czeka teraz taki mały ala powrót :P

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja również ale chociaż będę mogła poczuć się jeszcze raz jakbym szła do szkoły :P

      Usuń
  7. Widząc ładny zeszyt po prostu go biore, chociaż szkole kończyłam ładnych kilka lat temu :D juz nie moge sie doczekać kompletowania wyprawki dla mojej prawie trzylatki ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak rytuał samego kupowania jest najlepszy, szkołę można pominąć haha :D

      Usuń
  8. to prawda - ładne rzeczy do szkoły/uczelni troszeczkę motywują do nauki ;) ja jeszcze mam miesiąc laby i od października ostatni rok licencjatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie jeszcze dwa miesiące laby nad czym ubolewam bo chciałabym zacząć już :)

      Usuń
  9. Ja kupowałam tylko notes ale to na rachunki i jakieś zapiski spraw do załatwienia :) edukacje już dawno zakończyłam :) dlatego nie kupowałam innych przyborów. Ale jak chodziłam do szkoły to uwielbiałam takie zakupy robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja już zapomniałam jaka to radocha :D

      Usuń
  10. Takie kolorowe gadżety choć troche umilą nam pobyt w szkole ;)


    https://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. też lubię się otaczać ładnymi rzeczami :D mam taki sam piórnik i też boję się dentystów, ale dużo wspólnego haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie się tego dużo nazbierało haha :D

      Usuń
  12. uwielbiam takie kolorowe gadżety :-)

    Stylpasja

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne przybory, az zatesknilam za lawa szkolna :P Super odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam możliwość małego come backu :P

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.