czwartek, 18 sierpnia 2016

Piękno i niezależność

Cześć Mordeczki! Powoli mija 3 tydzień a ja dalej kiszę się w Polsce. Naprawdę już mi tęskno do mojego Mężczyzny i mieszkania. Już nie mogę się doczekać kolejnej niedzieli! Podróż jak zawsze mnie przeraża, 12h w busie to nic przyjemnego, wierzcie mi. Dodatkowo moje zmartwienia obciążone są przez aparat na zębach, który zakładam 23 sierpnia no i jednak te 12h może być męczarnią. Ale nie nastawiam się aż tak negatywnie :) Apropo ciągle myślę nad moim menu podczas pierwszych dni po założeniu "rusztowania". Mam blender. Macie jakieś fajne przepisy lub pomysły co mogłabym sobie przyrządzić? Ew. coś też na drogę? Bo wiecie jak to jest, jak już coraz bliżej to pustka w mej głowie. Za wszystkie pomysły będę wdzięczna. No a dzisiaj przyszła do mnie paczka z Avonu. Jestem konsultantką no i korzystając z okazji, że jestem w Polsce musiałam złożyć zamówienie no i dorzucić coś dla siebie. Dopłacę do tego interesu 10zł, czyli 4 kosmetyki dla mnie w tej cenie to całkiem atrakcyjnie, co nie?


Kartonik wizualnie bardzo skromny ale więcej nie potrzebuję. Wkurza mnie w nim otwieranie, gdyż jest całe zaklejone. Trzeba je po prostu na chama targać lub rozciąć nożyczkami a karton nie nadaje się do niczego. Szkoda, na pewno bym je sobie wykorzystała.


Co zamówiłam sobie tym razem?
- Perfumowany spray Avon Cherish (75ml) - 9,99zł
- Odżywcza maska do dłoni i stóp z parafiną (125ml) - 8,99zł
- Regenerujący krem na spękane pięty z mocznikiem i kwasami AHA (75ml) - 3,99zł
- Konturówka do oczu LUXE z gąbeczką (1,15g) - 19,99zł
Dodatkowo do zamówienia dostałam próbki kremu nutra effects oraz nowego perfum ALPHA dla Niej oraz dla Niego.



Jak tylko powąchałam ten perfum to powiedziałam sobie: Muszę go mieć! Jest absolutnie w Moim stylu. Zakochałam się. Męski również z chęcią od razu bym przygarnęła dla mojego Mężczyzny. Kategoria drzewno-orientalna to moja ulubiona męska! Perfumy 54,99zł za sztukę więc całkiem przystępnie. Oczywiście są to wody toaletowe dla ścisłości ale tak jakoś już ogólnie mówię perfumy :P


Kremik. Mam jeden nutra effects ale z tych wcześniejszych z szklanych butelkach. Szału na mnie nie zrobił. Zobaczymy jak ten sobie poradzi. Próbka jest dosyć spora :)


Ten perfumowany spray zamówiłam ze względu na fajną korzystną cenę. Dodatkowo lubię mieć zapas zapachów. Idealny do torebki. Zapach już kiedyś miałam tyle, że wodę toaletową.


Krem do stóp za 3,99zł. Każda z Was pewnie by go zakupiła. Po lecie moje stopy są w stanie dramatycznym.


Maska do dłoni i stóp z parafiną nie jest u mnie w rękach po raz pierwszy. To już druga moja tubka. Napiszę o niej recenzję w wkrótce!


NOWOŚĆ! Konturówka do oczu. Bardzo jestem jej ciekawa. Ciągle używam kredki z Avon ale nie z serii LUXE. Ta ma dodatkowo silikonową gąbeczkę.


I szczerze nie wiem jak ją się odkręca. Albo się jej nie odkręca? Sama nie wiem, jeszcze do tego nie doszłam. Może Wy ją macie?


Nowy katalog zaczął się właśnie dzisiaj! :) I muszę szybko zbierać zamówienia gdyż chcę aby doszło jeszcze przed moim wyjazdem.


Do tego katalogu dołączona jest gazetka z dodatkowymi ofertami. I tak oto moim oczom ukazał się mój ulubiony perfum w bardzo bardzo super cenie! I teraz mam dylemat.. czy kupić nowość czy mój ulubiony najlepszy do którego zawsze wracam? :( Nie mogę pozwolić sobie na dwa. A chciałabym.


Powiem Wam szczerze, że bycie konsultantką to super sprawa. Oczywiście najbardziej zachęcające są darmowe kosmetyki. Oczywiście jak nie chcecie nic dla siebie można również zarobić na tym niezłą kasę :) Ja za swoje produkty, które Wam dziś przedstawiłam, zapłaciłam około 10zł. Mało prawda? Patrząc na równowartość produktów w katalogu :)

Zamawiacie coś z Avon? A może jesteście konsultantkami jak ja? Miałyście któreś z tych produktów? Jak Wam się spisały? No i koniecznie dajcie mi jakieś pomysły na jedzenie z aparatem, bo umrę z głodu :P

25 komentarzy:

  1. Maseczki do rąk i stóp z parafinką jestem ciekawa :) Też mnie denerwuje takie pakowanie pudełeczek zawsze muszę rozcinać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce napiszę o niej recenzję ale jestem mega zadowolona - tyle zdradzę :P no i to jeszcze u mnie otwieranie jest mega wkurwem do tego bo chce zrobić to jak najszybciej no i mi nie idzie haha :D

      Usuń
  2. Zgadzam sie. Jazda busem do przyjemnych nie nalezy. Do Anglii jechalam pare razy okolo 30 godzin. Nie mam zamiaru jechac wiecej :D nie mialam zadnego z powyzszych kosmetykow, ale z tego co widze to dobrze byc konsultantka Avon :D
    (W.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże, jakbym miała jechać 30h to chyba bym się zapłakała. 12h to już dla mnie dużo :D

      Usuń
  3. moja paczuszka ma być jutro :)
    więc czekam cierpliwie i też zamowiłam cherish ;) podoba mi się ten zapach :D

    a aparat na zębach nosiłam ponad 3 lata , nie ma się czego bać! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go lubię, jest taki świeży i delikatny :) najbardziej chyba przeraża mnie ten ból na początku no i jedzenieee :(

      Usuń
  4. Kosmetyki Avon to chyba nie moja bajka, ale fajnie ze Ciebie kręci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy chyba ma taką firmę z której nigdy nie kupuje :P

      Usuń
  5. Mnie tak straszyli gdy zakładałam aparat na zęby, że boli i wgl.. A teraz? Bardzo rzadko odczuwam jakikolwiek ból. Obecnie mam dwa, na górze i na dole ;) Co prawda górę w tym miesiącu ściągam - będę tęsknić, przyzwyczaiłam się <3, Aparat dolny ściągnę gdzieś za rok, ponieważ był zakładany później. Dostaje mnóstwo komplementów na jego temat ;))Jestem mega z niego zadowolona, jedna z lepszych spraw ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nikt nie straszy na szczęście :P Wiadomo, trzeba będzie się przyzwyczaić. Mnie też czeka zakładanie i góry i dołu :) Chciałabym już być na twoim miejscu i się z nim żegnać :P

      Usuń
  6. Sama jestem konsultantka i powiem, ze to jest najlepsza firma katalogowa z jaka się spotkałam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem czy najlepsza bo nie mam porównania ale na pewno jestem zadowolona :)

      Usuń
  7. Te perfumy są całkiem przyjemne miałam je dość niedawno :)
    Jeśli chodzi o przepisy z użyciem blendera to np deser awokado z daktylami coś pysznego, zdrowego i bardzo słodkie.
    Wszelkiego rodzaju ulubione zupy krem które można jeść nawet na zimno :) polecam z brokuła, buraków, pomidorowa, ziemniaczana i czosnkowa tą zmajdziesz u mnie na blogu jak i kilka innych przepisów :) chłodnik też jest fajny na upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest to, że nigdy nie robiłam takich rzeczy sama bo po prostu nie lubiłam a teraz będę zmuszona jeść papki :( na pewno wejdę do ciebie i poszukam tych przepisów :P chyba najbardziej pasują mi zupy kremy.. :)

      Usuń
  8. Fajne zamówienie, ciekawi mnie ta konturówka do oczu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dziś się nią pomalowałam i jest ekstra! Pierwsze wrażenie bardzo dobre :) robi idealną kreskę jednym pociągnięciem i mega czarna nie muszę poprawiać nic :P zobaczymy jak będzie z trwałością w ciągu dnia :)

      Usuń
  9. ciekawa jestem tej konturówki

    OdpowiedzUsuń
  10. ja za avon nie przepadam. ich mazidła są dla mnie kiepskie..

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejka :) Też jestem konsultantką :) Tę kredkę można zwyczajnie naostrzyć :) Mam podobną :) Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kurczę próbowałam ją naostrzyć i co się z nią stało mnie załamało. Odsyłam Cię do posta konturówka do oczu Luxe. Nie nadaje się do użytku totalnie. Chyba trafiłam na jakąś felerną sztukę, nie wiem :(

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.