środa, 10 sierpnia 2016

Paczka z rozdania od kruszynkaaa91

Hej Kochane! Mnie dziś pogoda nie rozpieszcza choć wcale nad tym nie ubolewam gdyż jestem po wyrwaniu ósemeczki i nie mogę wychodzić na słońce. Tak. Przeżyłam ten wczorajszy koszmar. Na fotelu siedziałam dłużej niż ostatnio, bo ząb nie chciał wyjść. Ale nie wiecie jak się cieszę, że mam to już za sobą. Tzn. nie do końca, bo zostały mi jeszcze dwie dolne ósemki. Ale połowa już za mną i tym się pocieszam. I tak oto 23 sierpnia zakładam aparat już na górę ząbków. W końcu. Wczoraj pisałam Wam o paczce od kruszynkaaa91, że do mnie dotarła ale nie miałam czasu zrobić zdjęć i w ogóle. Dzisiaj siedzę z tą opuchlizną od rana no i musiałam coś ze sobą zrobić więc są fotki!


Paczka przyszła do mnie w kopercie bąbelkowej. Szczerze spodziewałam się, że będzie większa. Koperta na wielkość dłoni mniej więcej, tak żeby Wam zobrazować. Paczuszka doszła bardzo szybko, wysłana w piątek a w poniedziałek rano była już u mnie w domu.


Co znajduje się w środku?


  - Venus nawilżające serum do rąk
  - Farmona tutti frutti gruszka & żurawina peeling do ciała
  - Essence I love Trend 13 ice to meet you
  - Essence the gel nail polish 27 don't be shy! 
  - KTN Róż  
  - KTN Cienie do oczu w tonacji fioletu
 
 
Nawilżające serum do rąk. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym od razu go nie otwarła, powąchała i posmarowała dłonie. Moje pierwsze wrażenie było dziwne. Zapach ładny. Wsmarowało się fajnie ale po chwili patrzę na dłonie a to mi całe schodzi i ręce całe w białych małych płatach. Napiszę Wam więcej o nim kiedy je przetestuję dokładnie i poczytam więcej.


Peeling z Farmony. Chyba nie ma osoby. która go nie zna. Miałam go już nie raz i byłam bardzo zadowolona. Ten zapach jest bardzo rześki, kiedy go wącham kojarzy mi się typowo z latem.


Lakiery do paznokci. Bardzo zaciekawił mnie ten biały z pyłkiem a'la efekt syrenki. Ogółem nie używam lakierów do paznokci więc prawdopodobnie przetestuje je moja mamuśka, która uwielbia zmieniać kolory co kilka dni. Choć zastanawiam się czy tego białego nie połączyć z hybrydą ale nie wiem czy tak można :P


Róż. Odcień bardzo ładny. Zbliżony do mojego obecnego więc kolorystycznie na pewno będzie mi pasował. 


Cienie do oczy w tonacji fioletowej. Jak widzicie dotarły do mnie ukruszone. Niestety takie delikatne rzeczy podczas podróży nie kończą zbyt dobrze. Moimi faworytami są dwa górne kolorki. Chyba się pobawię nimi.

I tak oto poznałyście skład całej paczuszki, która wylądowała w moich rękach. Co myślicie? Miałyście któreś z tych kosmetyków? Jakie są Wasze opinie? Piszcie w komentarzach kochane :)

18 komentarzy:

  1. Nic nie miałam ale zaciekawiło mnie to serum do rąk jak będziesz pisać o nim to zrób swatche koniecznie bo mnie zaciekawiły "białe płaty" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trochę wyolbrzymiłam ale mam nadzieje że zrozumiałaś o co mi chodziło :P wszystko na pewno udokumentuję dokładnie :D te białe płaty też o ile znowu coś się takiego pojawi :D

      Usuń
  2. Świetna paczucha, miałam tylko ten peeling z farmony <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna paczuszka, szkoda że cienie się ukruszyły, bo mają naprawdę ładne kolorki, kiedyś kupiłam sobie dużą paletę cieni tej marki i jestem z nich zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam cieni z tej firmy ale wypróbuję i ocenię :) może też przypadną mi do gustu :)

      Usuń
  4. Jakie ciekawe serum do rąk :) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam peeling i ten gruszkowy jak dla mnie ma najlepszy zapach :)
    Cienie rzeczywiście te górne bardzo ładne :) Do mnie też kiedyś przyszły pokruszone trochę, bo jednak pasuje takie rzeczy dodatkowo 'zabezpieczyć' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten gruszkowy bardzo ładny choć mam aktualnie czereśnię z truskawką i też niczego sobie :) dokładnie, ja na pewno cienie zabezpieczyłabym dodatkowo :)

      Usuń
  6. Super paczuszka bardzo mi się spodobała :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego kosmetyku i prawde mowiac nie wygladaja na dobre..

    http://typical-teengirl.blogspot.com/ zapraszam serdecznie+ obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling z Farmony jest już w mojej łazience i jest naprawdę w porządku :) natomiast ten róż i cienie wyglądają faktycznie na liche :) a serum po pierwszym zastosowaniu już mnie niemiło zaskoczyło..

      Usuń
  8. Fajna paczka :) Szkoda, ze cienie sie ukruszyly :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ale nic nie zrobię :) jakoś je ogarnę :P

      Usuń
  9. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.