piątek, 5 sierpnia 2016

Oprowadzę Was po.. moim sklepie

Cześć Słoneczka! Ani się nie obejrzałam a już prawie tydzień zleciał mi w Polsce. Już tylko 4 dni do wyrwania mojej niewyrośniętej ósemki a już stres jest. Jestem cholerną panikarą. Niby już przez to przechodziłam i podobno pierwszy raz najgorszy to i tak aż mi słabo na myśl o tym, jak ostatnio prawie zemdlałam i miałam kijowe uczucie w buzi. Dodatkowo mam do pokonania 60km. Ale jeszcze weekend a potem zleci całkowicie i pewnie zaraz będę po. Tak apropo.. kiedyś interesowałam się fotografią no i zostało mi kilka klientek i takim sposobem w niedzielę będę fociła na roczku. Trzymajcie kciuki! Miałam mega długą przerwę. Dzisiaj u mnie upalnie i duszno, aż chce się wyskoczyć nad wodę ale jestem w pracy. Tak sobie siedząc w sklepie pomyślałam, dlaczego Wam tego nie pokazać? I tak oto zrodził się pomysł dzisiejszego posta. Dla tych, którzy nic nie wiedzą w temacie mojego sklepu i w ogóle nie wiedzą o czym mowa odsyłam do zakładki O MNIE. Tam znajdziecie więcej szczegółów. A tymczasem resztę zapraszam do oglądania mojego małego królestwa za którym już tęskniłam w Niemcowni :)










Dla ciekawskich więcej zdjęć znajdziecie na facebooku. Jeśli chcecie zalajkujcie. Będzie mi niezmiernie miło :) KLIK. Jest tu tylko 25m kwadratowych więc nie ma co więcej tego pokazywać ale jestem ciekawa Waszej opinii. Podoba Wam się wystrój i w ogóle klimat wikliny? Kolory białego, szarego? Piszcie w komentarzach! :) 

Chciałabym się jeszcze Wam pochwalić faktem iż wygrałam rozdanie u kruszynkaaa91.blogspot.com !! :)
Moja nagroda to: 
  - Venus nawilżające serum do rąk
  - Farmona tutti frutti gruszka & żurawina peeling do ciała
  - Essence I love Trend 13 ice to meet you
  - Essence the gel nail polish 27 don't be shy! 
  - KTN Róż  
  - KTN Cienie do oczu w tonacji fioletu
Już nie mogę się doczekać aż dojdzie do mnie paczka!! :) 

 A tymczasem życzę Wam udanego, pełnego słońca i uśmiechu weekendu :)

21 komentarzy:

  1. Ale piękne wnętrze bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A Tak z ciekawości kto prowadzi twój sklep kiedy nie ma Cię w Polsce? :) ogółem wystrój bardzo mi się podoba, wszystko jest ładnie ułożone i przejrzyście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy mnie nie ma, moja mama tu wszystkim zarządza :) Lubię ułożyć wszystko kompletami wtedy klienci więcej widzą :)

      Usuń
  3. ładny wystrój i fajne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  4. WoW podoba mi się :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny wystrój minimalistyczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię prostotę :) cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o letnie rzeczy to wiadomo, że ceny są niższe i zaczynają się od około 30zł :) a nowa kolekcja tak średnio 59 - 69zł zależy co :) naprawdę różnie :)

      Usuń
  6. Super wnętrze! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba to wnętrze - w moim guście :)
    I nie bój się, ja miałam ostatnio wyrywaną szóstkę i znieczulenie prawie nie zadziałało :o ale żyję :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.