sobota, 13 sierpnia 2016

Moje nowe gadżety paznokciowe

Hej Dziubki! Nie mogłam się dzisiaj podnieść z wyra. Serio. Pogoda deszczowa, zimno cholernie, dopiero teraz niedawno wyjrzało trochę słońca. Jak ja uwielbiam takie długie weekendy.. W ogóle nie lubię weekendów w Polsce bez mojego chłopaka a co dopiero jak to jest długi weekend + pogoda jest taka, że pożal się Boże. Już na wstępie smęcę, co nie? Siedzę sobie w pracy dzisiaj do godziny 13 więc w sumie nie powinnam narzekać. Zdjęcia do dzisiejszego posta oczywiście gotowe były już wczoraj ale po prostu kiedy jestem w domu rodzinnym zawsze coś wyskoczy. I tak też stało się wczoraj, dlatego wszystko z niecierpliwością czeka aby się Wam pokazać. Dzisiaj oprócz Mojego chwalenia się zakupami do paznokci, miała być również stylizacja ale foty w sklepie słabo wyszły, dodatkowo robiłam je telefonem więc stwierdziłam, że chyba się nie obrazicie i poczekacie jeszcze jakiś czas na post ze stylizacją. Dzisiaj 13 sierpień czyli pierwszy miesiąc mojego bloga! Nawet nie wiem kiedy to tak szybko przeleciało. Ogólnie kiedy nie chodzi się do szkoły tylko pracuje, czas zapiernicza jak szalony. No dobra, już Wam pokazuję co sobie kupiłam.


1. Lakier hybrydowy Semilac - 097 Indian Roses - 29zł
2. Hardi Rose Semilac - 39zł
3. Primer Semilac - 20zł
4. Aceton oraz odtłuszczacz (jestem przewrażliwiona i kiedy mam mniej niż połowę kupuję już nowe buteleczki :D ) 10zł sztuka (wiem, na allegro są tańsze)
5. Klipsy do zdejmowania hybrydy - 7zł 




 Lakier hybrydowy, miałam w planie kupić. Miał być to bardziej nudziak ale ten jest też bardzo ciekawy. No i oczywiście miało to być już coś bardziej na jesień. Myślę, że kolor zda egzamin. Lubię takie uniwersalne i delikatne barwy. 



Hardi Rose w sumie nie był w planie kupna ale przyjaciółka mi go poleciła. Na sobie jeszcze nie używałam więc nie wiem jak będzie sprawował się u mnie. Fajne jest to, że można przedłużyć nim paznokcie. Dodatkowo, podobno lakier dłużej się trzyma. Ale to jak przetestuje go to na pewno napiszę bo na razie nic więcej Wam nie powiem w temacie. 


Primer, czyli dodatkowy odtłuszczacz płytki. Ostatnio bardzo krótko trzymały mi się hybrydy stąd pomysł jego kupna. Myślałam, że mam bardzo tłustą płytkę paznokcia ale jak na razie i bez tego dają radę. Spróbuję z i porównam. 


Odtłuszczacz i aceton. Wszyscy wiedzą o co chodzi. Mam taką manie kupowania nowych butelek, jak mam już poniżej połowy. Boję się, że w Niemczech mi nagle ich braknie :P


Ten zakup był totalnie na spontanie. Zawsze wkurzałam się kiedy miałam owijać sobie folię wokół palców, szczególnie kiedy już zakleiłam sobie jedną a druga już czekała w kolejce. Tzn. mi się nie chciało czekać i się męczyłam. Dodatkowo zawsze gdzieś paznokciem potargałam tą folię i tak oto już byłam zła na samym wstępie. Teraz myślę, że problem nieco zniknie i wszystko pójdzie sprawniej. Już u stóp cała sprawa ściągania hybrydy przebiegła szybciutko. Drugie w kolejce ręce. W ogóle polecam Wam taką niedrogą inwestycję jeśli robicie sobie hybrydy, 7zł to nie jest majątek.

A wy miałyście coś z tych gadżetów? Polecacie? Jakie są wasze opinie? Chętnie przeczytam gdyż jeszcze nie używałam na tyle tych produktów :)

Oczywiście życzę Wam przyjemnego długiego weekendu, może Wasz będzie bardziej atrakcyjny niż Mój :) 

14 komentarzy:

  1. ja mam tylko bazę, top i jeden odcień lakieru z semilac rzadko robię pazurki bo w pracy nie bardzo mogę mieć dlatego wybrałam trochę jaśniejszy odcień taki bardziej neutralny. Ostatnio dużo czytam że semilac uczula strasznie i sama nie wiem czy chce go dalej używać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam problemu z malowaniem paznokci do pracy itd bo aktualnie jej nie mam haha :D ja używam Semilaca i na razie nic mi się nie dzieje no i jestem zadowolona. Wiadomo, każdy reaguje inaczej :)

      Usuń
  2. Ładny kolorek ten Indian Roses ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłam w sumie na niego na jednym z blogów no i musiał być mój! :)

      Usuń
  3. Uwielbiam rzeczy tej firmy ze wzgledu na trwałość :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :) na pewno moja kolekcja się jeszcze poszerzy :P

      Usuń
  4. Muszę w końcu wypróbować hybrydy, póki co pozostaje przy tradycyjnym mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę wielka wygoda :) zresztą już nie pamiętam kiedy miałam zwykły lakier na pazurach :)

      Usuń
  5. Klipsy to super sprawa! :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah! jak dużo cudeniek :D :*

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.