środa, 24 sierpnia 2016

Mój imieninowo-urodzinowy prezent

Hej Słoneczka! Jestem już po i uwaga PRZEŻYŁAM. Na ząbkach mam już druciki i szczerze myślałam, że będzie gorzej. Naprawdę. Jednak jest znośnie, przynajmniej na razie. Oczywiście nie umiem gryźć i coś czuję, że przez pierwszy okres z aparatem będę chodziła głodna. Tak czy siak jestem zadowolona, że już mam go założonego i że moje leczenie idzie w miarę sprawnie. No i że w ogóle odważyłam się w końcu za to wziąć. Mimo, że czekają mnie jeszcze trzy ekstrakcje (co mnie przeraża), wiem że efekt będzie czadowy. Cierp ciało coś chciało. Dzisiaj chcę Wam się pochwalić trochę. Jestem taka zajarana, że no wybaczcie ale muszę. 17 sierpnia miałam imieninki a 8 września będę obchodziła urodzinki, no i z racji tego, że w niedzielę już wyjeżdżam dostałam w prezencie pieniążki. Stwierdziłam, że muszę zainwestować je w coś co przyda mi się na lata a zawsze szkoda mi na to pieniędzy.


Oczywiście moja lista rzeczy, które chciałabym mieć jest nieskończona. I jakbym miała wymieniać to pewnie brakło by mi dnia. Musiałam się więc zdecydować na jedną konkretną rzecz. Postanowiłam, że sprezentuję sobie walizkę. Z racji tego, że moje podróże Niemcy-Polska będą teraz częstsze ze względu na aparat przyda mi się na pewno. Zawsze pakuje się w jakieś torby, które ani trochę mi się nie podobają a już na pewno się w nie nie mieszczę. Przywożę ze sobą znacznie więcej niż zabieram. Też tak macie? :D 



Okej. Wstukałam na allegro hasło walizki. Oczywiście wielkość - NAJWIĘKSZA. Chciałam odcienie złota lub szarości. No i znalazłam. Początkowo na wszystkich aukcjach kolor złoty-szampański był niedostępny a czas oczekiwania wynosił 14 dni. Gdzie ja za 5 miałam już wyjeżdżać! Wiecie jaka byłam zła?! No ale na drugi dzień na spokojnie siadłam i poszukałam dokładniej. Na miniaturce ledwo co widoczny mój kolor no i wchodzę i JEST! Tzn nie do końca wierzyłam w to, bo na aukcji była informacja, że dostępne kolory napisane na dole aukcji więc miałam trochę wątpliwości. Zamówiłam mając nadzieję, że to nie pomyłka. 


Walizkę zamówiłam w poniedziałek 22.08 a już na drugi dzień 23.08 była u mnie! Oczywiście głównie dlatego, że zdecydowałam się na przesyłkę pobraniową, która była dosyć droga chociaż paczka też była spora. Za przesyłkę zapłaciłam aż lub tylko 29,99zł. Jednak szybkość wysyłki wszystko wynagradza. 


Walizeczkę zamówiłam sobie o TU. Większość komentarzy pozytywnych i ja się dorzuciłam. Kiedy paczka dotarła do mnie od razu poprawił mi się humorek. 


Dostałam karton wysokości ok 70cm (tyle ma walizka). Więc dosyć spory. Odpakowanie było niesamowicie ekscytujące mimo, iż wiedziałam co jest w środku :P


W środku wszystko ładnie zabezpieczone styropianem. Kółka oraz górna część walizki. A tak w realu wygląda moja walizka:






Jak widać walizka jest identyczna jak na zdjęciach z aukcji. Jest wykonana naprawdę porządnie i mam nadzieję, że posłuży mi długi czas. No i co najważniejsze, mam nadzieję, że się w nią zmieszczę ze wszystkimi kosmetykami, które nabyłam w Polsce :D Wymiary walizki to wysokość 71cm, szerokość 49cm, głębokość 26cm, czyli dosyć spora. Za takie wymiary zapłaciłam 205zł. Myślę, że jak na walizkę to ani mało ani dużo.

Jeśli planujecie kupić walizkę polecam Wam tego sprzedającego, wszystko na plus, oczywiście cena paczki za pobraniem to trochę sporo no ale myślę, że do przeżycia. 

A ja czekam na kolejną przesyłkę jutro od Avon a w nim moje zamówienie: 


No muszę mieć ten nowy zapach! 

Wiem, że szaleję trochę z paczkami ale to tak tylko w Polsce. Spokojnie, niedługo ten temat ucichnie ale na razie się ekscytuję :D

Na samym końcu muszę oczywiście wspomnieć a w sumie to podziękować Wam za to, że uzbierało się Was już tutaj ponad czterdzieści czytelników. Nie spodziewałam się takiego odzewu po miesiącu blogowania. No i w dalszym ciągu tyle komentarzy pod postem ze stylizacjami. Dziękuje Kochani! I nie, nie zapomniałam o nowym poście ze stylizacjami, bądźcie cierpliwi. 

Podoba Wam się mój prezent imieninowo-urodzinowy? Macie swoje walizki czy wolicie torby? Lubicie zakupy na allegro? Piszcie w komentarzach! :) 

31 komentarzy:

  1. No no, spora walizka! :)
    Lubię kupować na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby spora a ja się i tak boje, że się nie zabiorę ze wszystkim :P

      Usuń
  2. Jest piękna i na pewno wygodna dużoo pomieści <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajnie się ją prowadzi, jeździłam wczoraj jak durna po domu :D haha :D mam nadzieję, że będzie pakowna!

      Usuń
  3. Znacznie bardziej wole walizki, niz torby, ale nie inwestowalam w nic pozadnego. Kupilam jakis czas temu najtansza walizke za niecale £20 i fajnie sie sprawdza. Za to Twoja wyglada pieknie *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę walizki choć do tej pory miałam tylko torby :( Czasami tańsza nie znaczy gorsza :) no ja jestem w niech zakochana :D

      Usuń
  4. Ja zwykle wolę torby :D w nie zawsze napycham więcej niż w walizkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też do tej pory się dziwiłam jakim cudem tyle rzeczy mi się mieściło w torbę :D

      Usuń
  5. Ciekawe, czy zmieściłabym w nią rzeczy 4 osób :) U nas zawsze 2 duże torby na wyjazdy pakuję plus jeszcze jedna mniejsza i zawsze jakaś podręczna na jedzenie się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko powiedzieć czy by się zmieściło tyle rzeczy, zależy gdzie się jedzie i na ile :) Jeśli byłyby to letnie rzeczy myślę, że spokojnie :) choć muszę ją najpierw przetestować sama i zobaczyć ile pomieści :P

      Usuń
  6. Walizka wygląda ciekawie! Jednak ja, na wszelkie wyjazdy jeżdżę z plecakiem :)

    Pozdrawiam ! Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana pod moim postem z prezentami urodzinowymi napisałaś mi, że twoim wyczekanym prezentem jest walizka. Ja odpowiedziałam, że swoją wymarzoną dostałam na gwiazdkę :) I moja też jest od David Jones, możesz zobaczyć ją tutaj https://www.instagram.com/p/_uDzoMD36o/?taken-by=a.preczewska :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weszłam, zobaczyłam :) Twoja walizka jest naprawdę urocza :) choć nie ukrywam, że swoją jaram się strasznie strasznie haha :D Buziaki :**

      Usuń
  8. walizka jest taka piękna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Miałaby szara lub złota ale jak zobaczyłam złotą niestety kolor ten przeważył :D

      Usuń
  10. przydałaby mi się taka walizka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może też doczekasz się swojej, jak ja :)

      Usuń
  11. zapach również mi się spodobał ;D
    ale lakier bb? masakra! mam kolor 'caring creme' i raczej go wyrzuce albo oddam komuś.

    walizka świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękny, nie ma co :) poważnie? aż taki dramatyczny ten lakier? Generalnie nie miałam go w planie używać tylko oddać mamie, bo lakierów nie używam :)

      Usuń
  12. sama potrzebuję nowej walizki bo moja jest ehym... na wykończeniu :P ciekawi mnie nowe zamówienie z Awon akurat tych produktów nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miała w planie kupno nowej to polecam tą! :) Same nowości, na pewno o nich napiszę ale w perfumie już się zakochałam <3 no i żel pod prysznic pięknie pachnie!! :)

      Usuń
  13. Nie doceniałam walizek. Kiedyś podrożowąłam tylko ze sportową torbą, Aż w kńcu sprawilam sobie moją fuksjową pięknosć ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.