czwartek, 25 sierpnia 2016

Liebster Blog Adward


Cześć Miśki! Ostatnio pod jednym z wcześniejszych postów dostałam komentarz, który dosyć mnie zaskoczył. Mianowicie zostałam nominowana do Liebster Blog Adward przez Miss Darkness


O co chodzi?
Sama na początku trochę się przestraszyłam, bo nigdy wcześniej o tym nie słyszałam ale wdrożyłam się w temat, jeśli można to tak nazwać no i już Wam mówię. Pozwólcie, że sobie zacytuję: 

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im jedenaście pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
No więc w dzisiejszym poście moje odpowiedzi na pytania od Miss Darkness. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam dalej :)
  
1. Kto jest twoim idolem?


Kiedyś w podstawówce miałam idola i pewnie był to jakiś piosenkarz z „Ich Troje” haha :D Obecnie nie mam. 

2. Co sądzisz o podrabianych rzeczach?


To główny zarobek Chińczyków, który zalewa nasz rynek no i niestety przez ich tanią siłę roboczą traci na tym nasza gospodarka. Kto nie ma u siebie w mieście „Chińczyka”? :D


3. Przyjaciele czy druga połówka?


Jestem już na takim etapie, że zdecydowanie druga połówka jest na pierwszym miejscu. Lecz nie odstawiam przyjaciół w kąt i pielęgnuje te relacje.  
 
4. Najlepszy film jaki oglądałaś/eś?

Zdecydowanie „Nietykalni”.

5. Jesteś tolerancyjny/a?

Tak. 

6. Jakbyś opisał/a swój styl ubierania?

 
Elegancko-sportowo coś pośrodku tych dwóch określeń. 

7. Czy uważasz, że jesteś uzależniona/y od internetu?

Zdecydowanie tak. 

8. Wiosna vs jesień?

Oczywiście, że wiosna. Wszystko rozkwita i budzi się do życia :)

9. Motto życiowe?


10. Od jakiego czasu prowadzisz bloga?

Przeszło ponad miesiąc. Króciutko, wiem. 

11. Czy uważasz, że życie singla jest szare i nudne?

Nie pamiętam kiedy byłam singlem, w zasadzie ciągle mam przy sobie kogoś. Ciężko mi się wypowiedzieć. 

________________________________________________________________________________________________________________
  
Uff. Jakoś mi poszło. Teraz kolej na Was a oto moje pytania: 
 
1.       Żel czy hybryda?

2.       Jesteś otwarta na nowe znajomości?

3.       Jak reagujesz na negatywne opinie o sobie?

4.       Kawa czy herbata?

5.       Butik czy sieciówka?

6.       Jakbyś opisała siebie jednym słowem?

7.       Twój ulubiony kolor lata to..

8.       Gdybyś mogła zabrać ze sobą tylko jedną rzecz na bezludną wyspę, co by to było?

9.       Dokończ zdanie. Najwięcej szczęścia daje mi..

10.   Twoja ulubiona książka to..

11.   Moje wymarzone miejsce na wakacje to.. 
 


Teraz najcięższe zadanie dla mnie, wybrać 11 blogów. 
A więc nominuję:

1.       http://aneczkablog.blogspot.com

2.       http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

3.       http://aleksisaliss.blogspot.com/

4.       http://pozytywnarealistka.blogspot.com/

5.       http://all-pastel-world.blogspot.com/

6.       http://mojemaleuzaleznienie.blogspot.com/

7.       http://meegstyle.blogspot.com/

8.       http://sajecka.blogspot.com/

9.       http://my-place-to-relax.blogspot.com/

10.   http://allegiant997.blogspot.com/

11.   http://dolceecannella.blogspot.com/

Bardzo dziękuje za nominowanie mnie, jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona. Może dla Was Kochani z listy, też to będzie zaskoczenie jak i dla mnie! Mam nadzieję, że pomoże to Wam chociaż trochę w pokazaniu się nowym potencjalnym czytelnikom Waszych blogów :) Życzę powodzenia i jestem ciekawa Waszych odpowiedzi na moje pytania :) To mój pierwszy udział w tego typu zabawie więc myślę, że nie wypadło całkiem tak źle. Jeśli kogoś nie nominowałam a macie ochotę odpowiedzieć na któreś z moich pytań chętnie przeczytam Wasze odpowiedzi w komentarzach! :)

34 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za nominację, bo jest to wyróżnienie, jednak nie biorę udziału w LBA :/, ale jeszcze raz dziękuję za nominację :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo :) oczywiście nie zmuszam :)

      Usuń
  2. Ja już od dawna nie biorę udziału w takich nominacjach, ale odpowiedzi fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też to będzie chyba pierwszy i ostatni raz :)

      Usuń
  3. Uuu dziekuję za nominacje i za jakiś czas na pewno odpowiem na twoje pytania!
    Są super! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :) Czekam z niecierpliwością :D

      Usuń
  4. gratuluję :)
    ciekawe pytania i odpowiedzi ;))
    moim idolem też kiedyś był wokalista ich troje hahahahhaha ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) no oglądałam ich nawet na kasecie video tzn. ich koncerty miałam nagrane :D o zgrozo :D

      Usuń
  5. Świetnie czytało się tenpost a idola miałas super hehehe :D Mi kiedys doda się podobała

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak Dodę też kiedyś słuchałam :P

      Usuń
  6. Dziękuje kochana już się biorę za wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodam go w kolejnym poście w niedzielę bo na dziś mam post gotowy:) a mój komputer coś nie bardzo chce dziś pracować :P dziękuję za nominację bo chyba zapomniałam to powiedzieć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę Cię bardzo :) i czekam z niecierpliwością na odpowiedzi :P

      Usuń
  8. nietykalnych również bardzo lubię:) najlepszy film ever:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można nie lubić tego filmu.. :P

      Usuń
    2. ma w sobie wszystko to co dobry film miec powinien:)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Czego to Chińczyk nie wymyśli haha :D

      Usuń
  10. Bardzo fajne odpowiedzi, gratuluję nominacji :) "Nietykalni" zdecydowanie najlepszy film jaki i ja oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też zdecydowanie wolę wiosnę. Również jestem na takim etapie, że ważniejsza jest dla mnie druga połówka, ale oczywiście o przyjaciołach nie zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię czytać posty tego typu :) w podstawówce też uwielbiałam Wiśniewskiego xd podobał mi się xd
    pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie :*
    http://sianowlos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wtedy wszystkie się w nich kochały haha :P

      Usuń
  13. Tak, zdecydowanie jest to zaskoczenie i jednocześnie dziękuję! Jak najbardziej na pytania odpowiem już na dniach.

    Co do Twoich odpowiedzi wyszło naprawdę genialnie! A najbardziej urzekło mnie motto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam ten film z milion razy jak byłam młodsza i mi zostało :P

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.