wtorek, 9 sierpnia 2016

6 kosmetyków za 30zł czyli wyprzedaż w Biedrze

Cześć Miśki! W zasadzie to skrobałam tego posta już wczoraj ale brakło mi po prostu czasu. Więc dziś zaczynam go od nowa. Wczoraj u mnie na dworze było po prostu idealnie. Cudowna letnia pogoda, 29* ale oczywiście wszystko co dobre, szybko się kończy gdyż w nocy obudziła mnie burza, a na termometrze rano ujrzałam 20*. Nie mniej jednak cieszę się z takiej dzisiejszej pogody gdyż dziś czeka mnie zabieg usuwania chirurgicznie ósemki. Upały nie są wskazane przy takich sprawach więc się cieszę. Dodatkowo padła mi klimatyzacja w aucie no i nie wyobrażałabym sobie jechać 60km w upale i jeszcze siadać na fotel. Stres mam niesamowity, panikara ze mnie! Mimo, że już jeden taki oto zabieg przeszłam dalej się boję. Ale nie mam wyjścia jak chcę mieć ładne zęby. Wczoraj udało mi się również umówić (na ostatni termin, na 20!!) na montaż aparatu :) Także tego, trzymajcie za mnie kciuki! Przechodząc do dzisiejszego posta to.. Kilka dni temu pojechałam z mamą na zakupy spożywcze do Biedronki, oczywiście bez planów kupowania jakichkolwiek kosmetyków. Plany się zmieniły kiedy ujrzałyśmy kosze z wyprzedażą tzn. w zasadzie resztki ale zobaczcie co udało mi się upolować :)


1. Normalizujący tonik nawilżający / BeBeauty / 200ml / 3zł
2. Szampon łopianowy / Farmona / 300ml / 4zł
3. Szwajcarska końska maść rozgrzewająca / Herbamedicus / 250ml / 12zł
4. Krem do stóp na zrogowacenia / Neutrogena / 60ml / 6zł
5. Kapsułki z płynem do kąpieli / 10 kapsułek / 4zł
6. Chusteczki do rąk nawilżające / 10sztuk / 1,60zł
Razem wszystko kosztowało mnie: 30, 60zł

 






W Niedzielę robiłam zdjęcia na Roczku jak wcześniej pisałam no i wygrzebałam swoją lustrzankę. I tak z rozmachu zrobiłam zdjęcia również tych produktów. Co myślicie o nich? Lepsze od wcześniejszych? :) Wracając jeszcze do tematu roczku to dostałam cudny upominek z tejże okazji, zobaczcie same i oceńcie :)



Ja uwielbiam takie gadżety i w ogóle różne takie pierdółka więc jestem zakochana w tym małym słoiczku. Chyba nigdy go nie otworzę, bo tak ładnie wygląda :P Oczywiście zastanawiałam się skąd takie cudeńka, spojrzałam na słoiczek od spodu i już mam odpowiedz, otóż http://www.skleporganza.pl/ :)

Dotarła do mnie wczoraj również paczka z rozdania od kruszynkaaa91 jednak jeszcze nie miałam czasu aby porobić fotki ale obiecuję, że niedługo Wam pokażę co dostałam :)

Na koniec chciałabym Wam ogromnie podziękować za tak wielkie zainteresowanie pod postem z Białymi spodniami i stylizacjami, naprawdę nie spodziewałam się tak wielkiego odzewu! Myślę, że niedługo powstanie więcej postów ze stylizacjami, zmotywowałyście mnie cholernie!

A w komentarzach możecie mi napisać..
-czy u was w Biedronkach też takie wyprzedaże?
-macie któreś z tych kosmetyków wyżej? jakie opinie?
-miałyście kiedyś usuwane zęby chirurgicznie?
-fotki z lustrzanki ładniejsze?
-chcecie więcej postów ze stylizacjami?
-podoba Wam się gadżet z Roczku?


A u mnie kawka obowiązkowo i czekam na skazanie na 16:00 i mój zabieg. Miłego dnia Słoneczka! :)

22 komentarze:

  1. Byłam w biedrze wczoraj ale w sumie nie wypatrzyłam nic ciekawego u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm.. może nie we wszystkich Biedronkach, może wystawiają co komu zostało na magazynach :)

      Usuń
  2. Ten szampon łopianowy mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy a do tego cena 4 zł bardzo atrakcyjna :)

      Usuń
  3. Wow świetne zakupy
    muszę pognać do biedronki
    pozdrawiam MARCELKA ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne foteczki z lustrzanki <3 Kurcze u mnie nie ma takich wyprzedaży same cudeńka i to jeszcze w jakich śmiesznie niskich cenach na pewno by coś wpadło do mojego koszyczka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie :* Może jeszcze coś Wam wyrzucą w Biedrze :) ceny naprawdę bardzo przyjemne aż miło kupować :)

      Usuń
  5. Lubię te wyprzedaże w Biedronce ;) Jestem ciekawa jak sprawdzi się ten tonik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, jeszcze go nie miałam a za 3zł warto wypróbować nawet gdyby okazał się do dupy ;)na pewno napiszę jak mi się sprawdził :)

      Usuń
  6. Dawno nie byłam w biedronce ostatnio jak kupowałam szczotke soniczna podróbke słynnej foreo luna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja konkretnie po kosmetyki do Biedronki się nie wybieram to tak bardziej przy okazji :)

      Usuń
  7. Widziałam te kosmetyki w biedronce jednak jeszcze ich nie zakupiłam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zamierzasz kupić coś z tych kosmetyków? :)

      Usuń
  8. Ostatnio kupiłam w Biedronce matową pomadkę Bell ale bardzo się rozczarowałam i już nie mam takiego zaufania do biedronkowych kosmetyków ;)
    Pozdrawiam - MG :)
    http://m-g-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Biedronkowych też nie jestem aż tak przekonana ale jeśli chodzi o jakieś firmowe rzeczy typu Neutrogena czy maść końska to fajna okazja :)

      Usuń
  9. Bardzo lubie Neutrogene :) Moja mama uzywa takiej konskiej masci. Ja jeszcze na szczescie nie potrzebuje. Ale jest dobra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam, że ta maść jest dobra :) Ja też na szczęście jeszcze nie potrzebuje, kupiłam z myślą o Moim chłopaku, ma problemy z kręgosłupem :(

      Usuń
  10. Używałam kiedyś toniku, najlepszy nie był ale nie zawiodłam się:)

    http://typical-teengirl.blogspot.com/ zapraszam do siebie+ obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jak będzie taki o, to i tak nie będę narzekała. Nie wymagam więcej od toniku za 3zł z biedry :)

      Usuń
  11. fajne są te szampony z farmony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W mojej biedronce nie ma takich fajnych wyprzedaży :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w mieście są dwie Biedry i też w jednej tylko taka wyprzedaż nie wiem czemu..

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.