czwartek, 21 lipca 2016

Zestaw kosmetyków Avon Kokos i Karambola

Cześć Kochane! U mnie po fali upałów, w końcu przyszedł upragniony deszcz. Wiem, zwyzywacie mnie, że wakacje, że powinno być ciepło itd. Wierzcie, że 36 stopni w cieniu to już udręka, niespanie po nocach, w dzień gorąco - w noc gorąco. Bez klimatyzacji długo tak nie da rady, jeszcze bez możliwości pójścia nad wodę. Wczoraj byliśmy na biegu. Mój Ukochany biegł z firmy. Udział brało, żeby Was nie skłamać, około 100 firm, więc ludzi na maxa. Gorąco ze 35 stopni o godzinie 18! Do tej pory jakoś nie mogę uwierzyć w to, że przebiegł! Nie to, że w niego nie wierzę ale nie uprawia żadnego sportu, poza jeżdżeniem do pracy na rowerze. Jestem z niego dumna! Dzisiaj przygotowałam dla Was coś egzotycznego.


Zestaw kosmetyków z Avonu o zapachu kokosu i karamboli. Zawiera: mgiełkę do ciała (100ml), balsam do ciała (200ml) oraz żel pod prysznic (200ml). Zdecydowałam się na jego zamówienie głównie ze względu na kokos, uwielbiam je i ich zapach. Dodatkowo cena, jako konsultankę wyniósł mnie on około 13zł. Pomyślałam, że na lato sprawdzi się idealnie! Ale czy tak było? Zacznijmy od mgiełki. 


Pierwsze co przyszedł mój zestaw w ruch poszła mgiełka, musiałam sprawdzić jak na żywo pachnie no i już się zakochałam! Jeśli lubicie kokosy i egzotyczne klimaty to będziecie zachwycone! Ja mogłabym siedzieć i wąchać swoje ręce po wypsikaniu się nią :P Mgiełka wzbogacona jest witaminami E i C. Jest mega orzeźwiająca. Przydatna jest szczególnie w upalne dni, bo przynosi ulgę i chłód. Można używać jej sobie do woli w ciągu dnia i cieszyć się zapachem, choć jest dosyć trwały. Wiadomo, nie jest to perfum ani woda perfumowana ale w zestawieniu tych 3 kosmetyków zapach utrzymuje się dosyć długo :) 


Żel pod prysznic. Ogólnie uwielbiam żele z Avonu, zawsze pięknie pachną i długo utrzymują swój zapach na ciele. Ten również mnie nie zawiódł pod tym względem. Nie potrzeba go dużo. Fajnie się pieni. W wannie czuję się jakbym była w jakimś egotycznym kraju w ręce z drinkiem, zamykam oczy i się relaksuję :) Zapach jak wspomniałam utrzymuje się długo, wyczuwalny jest nawet rano, oczywiście jeśli nie zastosujemy jakieś innego balsamu o innym zapachu. 


Ostatnim kosmetykiem z całej trójki jest balsam do ciała nawilżenie do 30h. Nie użyłam go zbyt dużo, gdyż jestem uzależniona od Indigo! Ale jest naprawdę nawilżający. Jest dosyć rzadki, czyli idealny na lato. Szybko się wchłania. Zapach nieco się różni od żelu i mgiełki. Nie przeszkadza mi to jednak, zazwyczaj stosuję jedno i drugie. Z całej trójki lubię go nieco mniej. Choć ogromny plus za nawilżanie. Zestaw jest wprost idealny na lato i upały. Jeśli nie wybieracie się w żadne egzotyczne kraje na wakacje, polecam zafundować sobie taki mały zestaw i się tam przenieść w myślach :) 

Używałyście kosmetyków z tej serii? Lubicie Avon? Piszcie w komentarzach jakie jest Wasze zdanie :)

15 komentarzy:

  1. Mam z tej serii mgiełkę i świetnie mi się sprawuje!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już kolejna moja z tej serii :) ciesze się że u Ciebie też się fajnie sprawdza :)

      Usuń
  2. Lubię takie zapachy wiec na pewno by mi się bardzo spodobalo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz to jak najbardziej polecam! :)

      Usuń
  3. Ja również niedawno kupiłam sobie w AVON te świetne mgiełki! Odświeżają, a przy tym pięknie pachną!

    Pozdrawiam Cię serdecznie, ^^^MÓJ BLOG^^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Są idealne po prostu :)

      Usuń
  4. Nie przepadam za kosmetykami Avon'u, ale wyobrażam sobie jak muszą cudownie pachnieć ;)
    Co do upałów - fajnie jest kiedy można przy nich wykąpać się w basenie, ale kiedy nie można spać w nocy to od razu chce się zimy...

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoich faworytów, nawet jeśli chodzi o firmy ;) pachną bosko! :)
      Dzisiejszy deszcz był zbawieniem ale już po południu z powrotem niebieskie niebo i słonkoo :P

      Usuń
  5. Super :) pogratuluj chłopakowi bo spisał się na medal :) mgiełki z avonu lubię i wody perfumowane reszty niekoniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki przekażę :)) ja uwielbiam kosmetyki z Avonu <3

      Usuń
  6. Mam ten zestaw! jest przecudnyy <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obsrwację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę boska :) idealna na wakacje :)

      Usuń
  8. Ja dawno nie miałam nic z Avonu chyba czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tą serie, w ogóle niektóre produkty Avon warte są polecenia!

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.