poniedziałek, 18 lipca 2016

Strój kąpielowy z AliExpress

Cześć Kochane! Jak u Was po weekendzie? U mnie sobota bardzo aktywna, rowerki, cały dzień poza domem, ból brzucha, znowu rowerki i impreza na plaży. Za to niedziela cała zmarnowana, bo przeleżana w łóżku ale za to z Ukochanym. Od rana dziś u mnie się dzieje gdyż mieszkanie było w ubłaganym stanie. Dopiero teraz usiadłam. W tym całym sprzątaniu porannym zdążyłam także przygotować dla Was posta. Chciałam podzielić się z Wami moim pierwszym kupnem na AliExpress. Słyszałam o tej stronie, czytałam ale zawsze bałam się zamawiać coś z Chin i w ogóle z zagranicznych stron. Dopiero dzięki mojej przyjaciółce, która tam zamawia, aktualnie co chwilę coś, odważyłam się. Pokazała mi co i jak, no i tak oto przyszedł do mnie strój kąpielowy. Od dłuższego czasu miałam chrapkę na brazylijskie bikini no i takie też wybrałam. Zdjęcie z aukcji:



Nigdy nie miałam czarnego bikini. Ciężko mi było się na coś zdecydować. Chciałam coś innego niż już posiadam/posiadałam. Jako, że lubię niebieski, zieleń wybrałam taką kolorystykę. Strój zamówiłam 8 kwietnia 2016, szedł 4 tygodnie. Już myślałam, że nie przyjdzie, kiedy na ostatni dzień po upływie 4 tyg dotarł. Zapakowany w kopertę bąbelkową. Dodatkowo w środku zapakowany przyszedł jeszcze w folię:


Jeśli chodzi o zapakowanie picuś glancuś. Strój przyszedł nowy, posiadał nalepkę na majtkach. Jeśli chodzi o rozmiar to trafiłam nie mal, że idealnie. Majtki perfekt. Góra trochę luźna w obwodzie ale była opcja zmniejszenia tego własnoręcznie więc nie jest to dla mnie minusem. Gdybym wzięła mniejszy rozmiar nie zmieściłabym się w majtki. Mam szeroki tyłek (tzn. bez przesady noszę S/M) a biust B. Wzięłam rozmiar L więc osobom noszącym typowe M już nie polecam mimo tego że są sznurowane majtki. Mój strój w realu wygląda tak:



Zapinanie metalowe jak widać. W zestawie dostałam także ramiączka, które można przewiesić sobie przez szyję. Strój kosztował mnie dokładnie 26,87zł więc nie jest to jakaś kosmiczna cena. Nie miałam okazji go jeszcze na sobie w całości mieć, gdyż jeszcze w tym roku nie byłam nigdzie nad wodą się opalać.Za to opalałam się na podwórku w samej górze. Ale mierzyłam go już w całości kilka razy i nie mogę się doczekać kiedy w nim wystartuję i opalę mój blady tyłeczek! Jeśli ktoś jest chętny zostawiam linka do stroju KLIK
U mnie dziś upalnie i chłodzę się wodnistym i zimnych arbuzem :) 


Zamawiałyście coś kiedyś z AliExpress? Jesteście zadowolone? Może któraś ma taki sam strój jak ja? :) Piszcie w komentarzach! 

30 komentarzy:

  1. Też go mam ;D mam również taki tylko w czerwonym kolorze i go uwielbiam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w wodzie równie dobrze się sprawuje jak wygląda ;p

      Usuń
  2. Nigdy nie zamawiałam, również tak jak Ty boje się zamawiać. Tylko ze u mnie ogólnie z internetu - nawet z Polski, ale małymi krokami się przełamuje. Co do stroju - podoba mi się, nie jest taki 'typowy' ale tez nie jest prosty, megfa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam opory zawsze z zamawianiem. Buty dwa razy w życiu zamówiłam przed Internet w tym ten drugi raz był miesiąc temu dopiero :D i się nie zawiodłam :) zawsze musi być ten pierwszy raz! Dziękuje :)

      Usuń
  3. Jeszcze nic nie zamawiałam z tej strony.

    P.S. Uwielbiam kawę i nie wyobrażam sobie bez niej poranka. A najlepiej smakuje ta podana prosto do łóżka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamówiłam raz i nie pożałowałam, teraz przychodzi powoli pora na lakiery hybrydowe z Chin ale jeszcze się waham :P
      Ja w ogóle nie wyobrażam sobie bez kawy życia, uwielbiam zimną, gorącą, czekoladową i w ogóle wszystkie inne a jak jest pięknie podana i przez ukochaną osobę to już totalny odjazd! <3

      Usuń
  4. Jak ja bym chciała aby u mnie upały były :P strój piękny :) oczywiście zostaje na dłużej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdą i do Ciebie bądź cierpliwa :P dziękuje bardzo mi miło :*

      Usuń
  5. Po weekendzie czas odpocząć bo spędziłam go bardzo aktywnie. Ciągle się zastanawiam zamówić coś aliexpress, znalazłam dużo ciekawych strojów kąpielowych jak i innych pierdołek. Kiedyś zamawiałam z innych stron i nie przychodziło to co chcę albo w ogóle nie doszła paczka. Twój strój prezentuje się obłędnie bardzo wpadł mi w oko :)
    Pozdrawiam i obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest jakieś ryzyko przy zamawianiu przez internet. Na Ali podobno jak nie dojdzie paczka to zwracają kasę no i dodatkowo w komentarzach możesz zobaczyć realne foty innych dziewczyn ja tak zamówiłam ten strój :) dziękuje ślicznie :) również obserwuję :)

      Usuń
  6. Piękny strój <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny ten strój
    może wspólna obserwacja?
    zapraszam do mnie http://xycjpc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny strój, ja na aliexpress nie zamawiałam jeszcze nic :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajny ten strój! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny strój, ja z tej strony nie zamawiałam nic, przeraża mnie długi czas oczekiwania na towar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to jest minus ale jaka radocha jak przyjdzie paczka :D

      Usuń
  11. Bardzo ładny strój :D
    Nie nigdy nie zamawiałam z tej strony :D
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    http://grlfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem fanką aliexpress, muszę się opamiętać :D
    Fajny strój! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy tam strasznie wciągają :D Koleżanka wpadła w szał zakupów co chwile coś zamawia haha :D

      Usuń
  13. Nie przepadam za aliexpress bo ciągle mam jakiś strach co do tego serwisu, ale strój świetny - raczej nie widzę różnicy wielkiej niż na ofercie, prócz może kolorów lekko, ale to wiadomo inny aparat, tam pewnie podkolorowali trochę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo zawsze zdjęcia różnią się trochę od rzeczywistości a już w szczególności na takich stronach :)

      Usuń
  14. Wygląda fajnie, ale nigdy nie przekonywał mnie typ wyciętego dołu od bikini :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już kwestia gustu, każdy lubi co innego :)

      Usuń
  15. Strój trochę nie w moim stylu, ale fajnie że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

  16. jak widzę jakie piękne rzeczy stamtąd przychodzą aż sama mam chęci zamówić! Ale przeraża mnie czasz oczekiwania, że produkt przyjdzie nie zgodny z opisem, fakt można założyć spór, ale nie lubię się bawić w takie rzeczy :) Ale strój przepiękny!

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.