piątek, 22 lipca 2016

Rozświetlający żel-krem do twarzy na noc z pyłem perłowym i algami

Cześć Misie! Piątek, piąteczek, piątunio już dziś :) U mnie weekend nie zapowiada się obiecująco, gdyż nie mamy żadnych planów jak na razie. Dzisiaj od rana jestem totalnie zamulona, to siedzenie w domu bardzo źle na mnie wpływa. Lubię być w ruchu. Zawsze robię więcej gdy pracuję, mam do załatwienia multum rzeczy i znajduje jeszcze czas dla siebie. Wtedy czuję się najlepiej. Teraz nie potrafię się do niczego zmobilizować, nawet mycie podłogi jest dla mnie mega wyzwaniem :( Ale pociesza mnie fakt, że za tydzień, jeśli wszystko wypali jadę do Polski na 3 tygodnie! Są plusy i minusy. Będę tęskniła z moim Ukochanym ale w Polsce nie będę się nudziła. Mam tam sklep, który muszę ogarnąć, jechać po towar, poukładać go, porobić zdjęcia, spotkać się ze wszystkimi znajomymi, poopalać się, po korzystać z tarasu, tutaj niestety nie mam. W między czasie wyrywam jeszcze zęba chirurgicznie (już mam stres, a to dopiero drugi, do wyrwania mam jeszcze 3! wszystko pod aparat ortodontyczny) i muszę zaliczyć dentystę. Także myślę, że te 3 tygodnie zlecą jak z bicza strzelił a kiedy wrócę, nie minie tydzień i zacznę szkołę języka. Mam nadzieje, że jakoś się rozruszam i nabiorę większej chęci do życia. Siedzenie w domu jest złe! Nie polecam. Dobra, wyżaliłam się teraz czas przejść do dzisiejszego tematu posta, którym jest rozświetlający żel-krem do twarzy na noc z pyłem perłowym i algami.


Jak już zdążyliście zauważyć, jestem fanką kosmetyków z Avonu. Może dlatego, że jestem konsultantką i praktycznie kosmetyki które zamawiam mam za darmo i to mnie napędza. Nie wiem sama. O tym żelu w zasadzie dowiedziałam się od przyjaciółki i dopiero wtedy go zamówiłam. Zachwalała go bardzo więc po prostu musiałam go mieć. 


Pudełeczko jest bardzo fajne, mamy cały czas podgląd na to ile mamy jeszcze żelu, gdyż w całości jest przeźroczyste. Żel liczy sobie 75ml, cena za taką pojemność (na promocji) to ok. 10zł więc jest bardzo przystępna. Ogólnie seria Planet spa z Avonu jest dla mnie cudowna. Posiadam dużo maseczek do twarzy z tej serii ale to innym razem. Żel-krem zawiera ekstrakt alg i pył perłowy. Dzięki perłom żel jest delikatnie świecący. Pachnie cudownie ale i stonowanie. Nie podrażnia nozdzy. Nakładać możemy go codziennie na wieczór, po wcześniejszym oczyszczeniu twarzy. 


Od producenta:
Rozświetlająco-odmładzający żel-krem do twarzy na noc z pyłem perłowym i algami. 
• odświeża i dodaje energii skórze 
• wyrównuje koloryt 
• przywraca skórze młodszy wygląd 

Jak działa: 
Żel-krem zawiera ekstrakt alg i pył perłowy. W ciągu nocy dodaje skórze energii, wyrównuje koloryt i przywraca jej młodszy wygląd. Przeznaczony do codziennego stosowania. Testowany dermatologicznie i klinicznie. 

Jak stosować: 
Nałóż krem raz dziennie wieczorem na oczyszczoną skórę. Niewielką ilość kremu aplikuj na czoło, policzki, okolice oczu (kurze łapki) i podbródek. Rozprowadź krem równomiernie opuszkami palców.


Ja u siebie efekty zauważyłam już po kilku pierwszych stosowaniach. Moja skóra twarzy z rana była rozświetlona i pełna energii, delikatnie napięta. Konsystencja kremu jest bardzo lekka. Dodatkowym atutem jest to, że żel jest bardzo wydajny. Starcza na naprawdę długo. Już kupiłam kolejny żel-krem, tyle, że z innej serii. Czekam aż ten mi się skończy aby przetestować nowy :) Reasumując jestem mega zadowolona z działania tego produktu. Cena jest bardzo przyjemna i myślę, że powinnyście go koniecznie wypróbować, bo nie pożałujecie :)


Chciałabym Wam jeszcze bardzo podziękować za tyle komentarzy pod poprzednimi postami, naprawdę mnie to motywuje do tego, żeby tu pisać jak najczęściej! :) 

A wy macie ten żel-krem? Używałyście go kiedyś? A może stosujecie inną pielęgnacje twarzy na noc? Piszcie w komentarzach żabki :) 

24 komentarze:

  1. O proszę, też czasami tak mam, że jak mam dużo pracy i wezme się za nie to nawet potrafię znaleźć czas dla siebie, a jak od samego poranka nic nie robię to motywacja do dalszej pracy idzie w zapomnienie. Masz własny sklep? Gdzie dokładnie przyjeżdżasz tu do Polski?
    Nie stosowałam kremu i jakoś nie przepadam za kosmetykami z Avonu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bym chciała abym któregoś dnia wstała i moja motywacja już po prostu była :D
      Tak, wspólnie z mamą mam sklep ;) okolice Wrocławia ;)
      dużo osób nie przepada coś ostatnio za Avonem ;p

      Usuń
    2. A sklep typowo odzieżowy? To jakaś "znana" marka? :)

      Usuń
    3. Nie, nie żadna znana marka, po prostu butik miejski, że tak to nazwę ;) Tak typowa odzieżówka + dodatki takie jak breloki, bransoletki, torebki i apaszki :)

      Usuń
  2. Nie słyszałam jeszcze o tym produkcie :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś z nim styczność jednak po czasie używania stwierdziłam, że nie wpływa na mnie korzystnie :(


    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już używam blisko pół roku i jestem zadowolona :)

      Usuń
  4. A do jakiego miasta w PL jedziesz? Moja przyjaciółka z Irlandii przyjechała na 10 dni przeleciało to tak szybko jak by była tylko jeden dzień. Fajnie że masz własny sklep pomaga ci ktoś go prowadzić?
    Jeśli chodzi o krem to jeszcze nie miałam okazji wypróbować go. Ale bardzo lubię produkty z nacomi, perfecta i ziaja z tych firm najczęściej korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce jadę w okolice Wrocławia, małe miasteczko :) Wiem jak to przelatuje ale ja zostaje aż na 3 tygodnie więc mam nadzieję, że zdążę wszystko ogarnąć :) Mam sklep wspólnie z mamą, ona tam teraz działa :) Też lubię kosmetyki z ziaji :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię serie tych kosmetyków, mają świetne maseczki do dłoni. Tego produktu nie testowałam ale chętnie to zrobię :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczki do dłoni i twarzy są boskie :) Pozdrówka :)

      Usuń
  6. Z chęcią bym wypróbowała, gdyby rozświetlenie czy ożywienie cery było moim problemem nr 1 ze skórą. Ja jednak poszukuję cuda na trądzik ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie dopada totalny wysyp podczas okresu i potem walczę z tym kolejny miesiąc :P

      Usuń
  7. Miałam kiedyś jest świetny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubiony :) Właśnie mam go na twarzy. Również uwielbiam serię planet spa, mam masę maseczek do twarzy, masełek do ciała...ten produkt jest moim faworytem :) Polecam jeszcze serię do pielęgnacji twarzy z białą herbatą. Peeling obłędny^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam serię z białą herbatą i jest mega! Peeling najlepszy zdecydowanie <3

      Usuń
  9. Nie przepadam za kremami do twarzy z Avonu ale ten jednak wydaje się dość ciekawy :)
    Obserwuję :) (jako Anna Hh)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za avonem, ale produkt ten wydaje się być całkiem dobry, może kiedyś go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja siostra jest konsultantką i jak za kolorówką nie przepadam tak pielęgnacje ubóstwiam! A ten produkt wygląda zachęcająco :)

    Pozdrawiam, Sandra
    Nowy post [klik!]

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.