wtorek, 19 lipca 2016

Moje pazurki - przegląd

Cześć żabki! U mnie dzisiaj ukrop straszny, niebo bezchmurne, chłodzę się chłodnymi napojami. Dzień zaczęłam dziś od robienia pazurków (nie licząc oczywiście śniadania), to natchnęło mnie do posta. Jak się domyślacie będzie o paznokciach i to moich. Jako że jestem fanką trzaskania fotek pazurków mam ich sporo. Wiadomo nie wszystkie uwieczniłam szczególnie jeśli chodzi o te starsze ale troszkę się tego nazbierało. Zacznę od paznokci żelowych, które robiłam u mojej stylistki a potem moje grzebanko hybrydą. Zapraszam do oglądania :)









A teraz moje dzieła :) Proszę o wyrozumiałość gdyż niedawno zaczęłam się wdrażać :)




I dzisiejsze bardzo podobne do tych wyżej (mam mało kolorków na razie) :)


Na końcu chciałabym Wam się jeszcze pochwalić moimi zdobyczami z wyprzedaży. Wczoraj normalnie pojechaliśmy z moim Ukochanym na zakupy spożywcze do reala. Poszłam na dział kosmetyków w poszukiwaniu antyperspirantu no i znalazłam mojego ulubionego Garniera, co prawda małego ale uwaga za 1 euro! Czyli z dzisiejszym kursem walut jest to 4,37zł!! Tak tanio jeszcze nie kupiłam Garniera. Mały średnio kosztuje około 10zł a duży 13zł. Do tego dorwałam jeszcze płyn micelarny również Garnier za 3 euro, czyli 13,11zł - średnio kosztuje 20zł. Wiadomo czasami można kupić nawet za dychę. Ale i tak się ciesze, mam na zapas! 



Jak podobają się Wam moje pazurki? Robicie sobie też same w domu? Lakier a może hybryda? Robicie u kogoś? Piszcie w komentarzach :)

23 komentarze:

  1. Bardzo ładne :) Też często robię podobne, tyle że zwykłymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym szału ze zwykłymi dostała jakbym miała co chwilę malować, gdzie codziennie ręce w wodzie :P dziękuje :*

      Usuń
  2. Ja ostatnio miałam takie długie paznokcie ale musiałam ściąć bo po osiemnastce mojej siostry połamały mi się ;-;
    dziękuje za obserwacje i miły komentarz :) również obserwuje
    wpadaj częściej http://xycjpc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aktualnie mam 2 lekko złamane ale czekam z nadzieją, że odrosną :( będę Cie odwiedzała :*

      Usuń
  3. Wszystkie paznokcie piękne :)
    Mój blog
    obserwujemy? Jeśli zaobserwujesz daj znać, zrobię to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobaja mi sie wszystkie z odcieniem niebieskiego :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio chodzi jeszcze za mną taki baby blue, muszę znaleźć! :D

      Usuń
  5. Są piękne! Na prawdę masz talent. Ja sama nie potrafię równo pomalować paznokci, jednak moja siostra jest kosmetyczką, dlatego właśnie to ona robi mi hybrydy.


    Pozdrawiam,
    Sandra [blog-klik!]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne :* do perfekcji jeszcze daleko ale mam nadzieje, że z każdym razem będzie lepiej to wyglądało :P

      Usuń
  6. Wszystkie są świetne ale najbardziej urzekły mnie pierwsze i te które mają połączenie brzoskwiniowego ryżu z białym i srebrnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frencz jest idealny zawsze i wygląda cudnie <3 Dziękuje :)

      Usuń
  7. Twoje dzieła prawie w ogóle nie różnią się od tych robionych u kosmetyczki! Sama chciałabym potrafić malować tak ładnie paznokcie :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo dziękuje za miłe słowa :* jednak na żywo jest różnica :p

      Usuń
  8. Piekne :) zwlaszcza te zloto czarne i z motylkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne paznokcie :) drugie od końca bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się Twoje stylizacje paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  11. te zdjęcia są rewelacyjne =)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.