wtorek, 26 lipca 2016

Białe spodnie bazą do wielu stylizacji

Cześć Robaczki! Dzisiaj jestem od 7 na nogach, gdyż o 8 miał stawić się u Nas technik od internetu. Tak wyszło, że przez miesiąc ciągnęliśmy na WiFi od sąsiada gdyż u Nas mieli problem założyć ale przyjechał inny Pan specjalista i wszystko hula już w całym mieszkaniu. Taka to była udręka siedzieć tylko w jednym miejscu aby mieć połączenie z Internetem, ze światem i znajomymi! No i tak zeszły mi gdzieś 3 godziny z rana na nic nie robieniu i czekaniu aż technik skończy swoją pracę. U mnie dzisiaj pogoda wymarzona - niebieskie niebo, słońce, nie bardzo upalnie. Aż chce się żyć! Przechodząc do dzisiejszego posta.. nie będzie dzisiaj o żadnym kosmetyku z Avonu :P Wiem, że czujecie ulgę! Każda z nas w swojej szafie ma na pewno taką rzecz (a może nawet i kilka) uniwersalną, którą można założyć absolutnie do wszystkiego. Nazwijmy to bazą do stylizacji. U mnie taką jedną z wielu baz w szafie są białe spodnie. Wiem, że jak je założę nie będę stała i gapiła się pusto w szafę zastanawiając się co do tego ubrać. A zapewne wiele z Was tak właśnie ma. A więc zaczynamy..


Stylizacja 1. Białe spodnie możemy spokojnie połączyć z białą górą. Oczywiście jak na moje oko, góra powinna mieć jakiś motyw, nadruk czy obrazek ze względu na to by nie było za nudno. Buty, tu mamy dowolność, jaki kolor byśmy nie ubrały będzie pasowało i to właśnie lubię! 
(bluzka - Danielle Butique, spodnie - Danielle Butique, buty - miejski sklepik)


Stylizacja 2. Bardzo podobna do pierwszej tyle, że trochę bardziej sportowa ze względu na bluzę. Bluza z nadrukiem, podkład biały. Tutaj już należałoby zachować jakiś gust kolorystyczny co do butów i nie wypalić np. w pomarańczowych. 
(bluza - Danielle Butique, spodnie - Danielle Butique, buty - miejski sklepik)


Stylizacja 3. Białe spodnie również cudowne współgrają z balerinkami w każdym kolorze! Koszula tutaj również dobrze zdaje egzamin moim zdaniem. 
(koszula - Danielle Butique, spodnie - Danielle Butique, buty - miejski sklepik)


Stylizacja 4. Białe spodnie i bardzo elegancja koszula. Taki zestaw świetnie nadaje się do pracy w biurze jak na jakieś eleganckie wyjście z koleżankami na drinka. 
(koszula - Danielle Butique, spodnie - Danielle Butique, buty - miejski sklepik, torebka - Danielle Butique)


Stylizacja 5. W końcu przyszła pora na szpilki w połączeniu z białymi spodniami. Dla mnie cudeńko. Można wyskoczyć tak do clubu, na randkę czy na drinka z przyjaciółkami. 
(koszula - Danielle Butique, spodnie - Danielle Butique, buty - Stradivarius)


Stylizacja 6. Białe spodnie ze zwykłym tshirtem i jeansową kurteczką. Kocham takie połączenia. Idealna stylizacja na każdy dzień. 
(t-shirt - Sinsay, kurtka jeansowa - butik miejski, spodnie - Danielle Butique, buty - Wassyl)


Stylizacja 7. Bluzeczka w stylu boho z białymi spodniami. Kocham się w kolorze khaki i myślę, że mi pasuje. Również idealna stylizacja na co dzień. 
(bluzka - Reserved, spodnie - Danielle Butique, okulary - Sinsay)

Reasumując białe spodnie dla mnie to cud wielki, gdyż jak widać co by się nie założyło na górę i stopy, po prostu pasuje! Nigdy nie mam problemu co założyć do białych spodni i czy to będzie pasowało :)

Która stylizacja przypadła Wam najbardziej do gustu? Chcecie więcej takich postów? Piszcie w komentarzach słoneczka :) 

215 komentarzy:

  1. Fajne stylizacje :) Moje białe spodnie wiszą w szafie i się kurzą. Trzeba je chyba odświeżyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie :) Kobieto, grzeszysz :P wyciągaj i to szybko!

      Usuń
  2. każda stylizacja mi się podoba, uwielbiam białe spodnie i tak jak mówisz z wszystkim mozna je połączyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie są Moimi ulubieńcami :)

      Usuń
  3. Mnie najbardziej spodobały się: 1,2 i 4, choć siebie nie wyobrażam sobie w białych spodniach. U mnie bazą były by chyba czarne legginsy a latem szorty i taki jeden top ;) Pewnie, że więcej takich postów :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, czarny dół także uniwersalny i wszystko będzie pasowało :)

      Usuń
  4. Super stylizacje, ostatnio lubię białe ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie wygrywa stylizacja z pudrową koszulą <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja z koszulą w kratkę najbardziej mi się podoba, oczywiście wszystkie piękne ale ta najbardziej wszczela się w mój gust ;p piękne białe spodnie <3 Obserwuje kochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu podoba się coś więcej a coś mniej :) dzięki śliczne :*

      Usuń
  7. białe spodnie choć piękne pewnie szybko się brudzą... wolę czarne spodnie o:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że szybciej niż czarne ale nie jest tak źle :P

      Usuń
    2. ja mam szczęście że białe rzeczy szybko się brudzą:D nawet jak tylko leżę i pachnę;p

      Usuń
  8. Ale ty zgrabna jesteś zazdrooo :) wszystkie stylizacje fajne najbardziej podoba mi się z różową koszulą i tą w kratkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. look z różową koszulą bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 zestaw jest świetny! :) Ja nie mogę przekonać się do białych spodni, zawsze jak mam coś białego na sobie to czymś się ubrudzę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o dziwo się aż tak nie brudzę, chociaz jak przesadnie uważam to zawsze chodze potem brudna :P

      Usuń
  11. 3 i ostatnia stylizacja , uwielbiam :D Skradłabym Ci te koszule z chęcią :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakoś nie przepadam za białymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, każdy woli co innego :) Ja jestem zakochana :P

      Usuń
    2. Ja pewnie od razu bym je ubrudziła :D

      Usuń
  13. Świetne stylizacje, białe spodnie idealne do wszystkiego! ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również jestem zakochana w białych spodniach właśnie ze względu na ich uniwersalność i niewymuszoną elegancję! Jestem fanką zestawu 3 i 4, są świetne!
    Pozdrawiam :*
    Natforart

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne stylizacje! Również Lubie białe spodnie. Pięknie wyglądają latem i podkreślają opaleniznę :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie :) Ja też uwielbiam szczególnie latem, krótkie, długie - nieważne :)

      Usuń
  16. Cool design this blog! Great looks!
    Would you like to follow each other? Follow me and I will do the same))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja numer 4 to moja zdecydowana faworytka! Ale białe spodnie zawsze pięknie się prezentują. :) Muszę je koniecznie dodać do swojej szafy!

    OdpowiedzUsuń
  18. great post :)
    have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  19. Białe spodnie ślicznie wyglądają!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie 4ta stylizacja! ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Uwielbiam takie uniwersalne ciuszki :)

      Usuń
  22. Białe spodnie strasznie mi się podobają, ale tylko nie u mnie.. :/ U Ciebie super efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Biel to jednak do wszystkiego pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. białe spodnie są genialne!

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie w nich wyglądasz i fajnie je pozestawiałaś!

    Kiedyś wydawało mi się, że białe spodnie są nie dla mnie, ale teraz mam takowe i są super. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że w koncu się przekonałaś! :)

      Usuń
  26. muszę w końcu się zaopatrzyć w białe spodnie. wyglądają świetnie ze wszystkim! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajnie wyglądają stylizacje z białymi spodniami, a te co przedstawiłaś naprawdę dobrze się komponują ze sobą :)
    Nie mam białych spodni, bo jakoś nie wiedziałam co do nich ubrać i wydawały mi się niepraktyczne, ale widzę, że chyba muszę się w nie zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś ty! Jakie niepraktyczne! :D tyle możliwości a to tylko kropla w morzu :P

      Usuń
  28. O tym samym dziś mówiłam mamie, że białe do wszystkiego pasują :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja z różową koszulą przepiękna, ale bluza z drugiej stylizacji też super :) Zgadzam się z Tobą, białe spodnie to baza do wielu stylizacji, zawsze są moim ratunkiem kiedy nie wiem co ubrać :P
    Super blog, pozdrawiam!

    http://lemoongrasss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest tak samo, nigdy nie mam problemu co do nich założyć i zawsze poratują o ile nie są w praniu :P

      Usuń
  30. ile inspiracji! :-) obs. ;-* !!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne stylizacje :) 4 i 5 najbardziej mi się podobają. Białe spodnie podobają mi się tylko na kimś, sama takich nie noszę (a może powinnam spróbować ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto spróbować :) na pewno je pokochasz! :)

      Usuń
  32. Uwielbiam białe spodnie, u mnie też stanowią bazę dla wielu rzeczy :) obserwuję i zapraszam www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. I to jest w nich świetne, że pasują do wszystkiego. Też muszę się w nie zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz :) nie ma się co zastanawiać :)

      Usuń
  34. świetne stylizacje 1,3,4 to moi faworyci

    OdpowiedzUsuń
  35. Właśnie sobie uświadomiłam, że nie mam ani białych spodni ani zadnej tzw. bazy :D
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  36. Spodnie idealne, pasują praktycznie do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Co tam spodnie - dwie pierwsze bluzki skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  38. Najbardziej spodobała mi się stylizacja 4. :) ja szukam idealnych białych spodni i nigdzie nie mogę znaleźć :(

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam u siebie w sklepie te ze zdjęć, są świetne! :)

      Usuń
  39. Jak dla mnie czwarta stylizacja najlepsza, pewnie dlatego ,że w moim stylu :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Pokochałam białe spodnie rok temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szukałam białych spodni dosyć długo ale takich naprawdę fajnych. Poza tym zawsze mi było szkoda kasy bo myślałam że po razie wrzucę je do pralki i że w ogóle będę w nich mało chodziła a tu tak się miło zaskoczyłam :P

      Usuń
  41. białe spodnie są najlepsze!

    ledesolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. najbardziej podoba mi się stylizacja nr 3 - świetnie w niej wyglądasz
    Pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
  43. zazdroszczę bloga , jest cudowny !

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię białe spodnie ale na innych osobach :) Ty prezentujesz się cudownie! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Rzadko noszę białe spodnie, ale na kimś bardzo mi się podobają :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Białe spodnie najlepsze *.*
    super blog

    OdpowiedzUsuń
  47. Białe rurki rzeczywiście prezentują się świetnie - ogólnie tu krój dużo daje ;-) Mam białe spodnie w kroju straight i mam wrażenie, że do nich aż tak bardzo nie wszystko pasuje jak do tych rurek ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rurki są bardziej uniwersalnym krojem :) Zresztą u mnie w szafie innego nie ma :)

      Usuń
  48. Bardzo lubię nosić białe spodnie ;) dzisiaj dało się je jeszcze założyć, bo pogoda była piękna , ale przed wieczorkiem nastąpiła zmiana i leje jak z cebra , więc na jurto już ciemniejsze będą wskazane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety białe spodnie to opcja na słoneczny dzień bez dyskusji ;)

      Usuń
  49. Piękne są białe spodnie ;) wszystkie stylizacje ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak nie ma internetów to też zawsze jest dla mnie dramat, haha :D Białe spodnie to faktycznie świetna baza do wielu stylizacji i do tego każda wygląda bardzo elegancko <3 Lubię ten kolor nie tylko w spodniach, ale też np. na bluzkach itp :) Świetne masz te stylizacje, ale najbardziej w oko wpadła mi na pewno ta z kurteczką <3 Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię białe bluzki, koszule czy bluzy :) zawsze uniwersalnie :) dziękuje ślicznie :* jeansowa kurteczka to chyba moja baza nr 2 :D

      Usuń
    2. O tak, zarówno jeansowe kurteczki jak i ramoneski są super do każdej stylizacji <3 Pozdrowionka ślę :*

      Usuń
    3. Dokładnie! <3 Choć wolę chyba moją jeansówkę od ramoneski :)
      również pozdrawiam ślicznie :*

      Usuń
  51. Ja się niestety zbyt szybko brudzę, żeby nosić białe spodnie.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  52. Białe spodnie mają to coś!! Ja też mam moją ukochaną, wymarzoną białą parę spodni z wysokim stanem i rozcięciami na kolanach! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby się nie brudziły nosiłabym je cały czas haha :P

      Usuń
  53. śliczne są białe spodnie i uwielbiam białe ubrania niestety za bardzo pogrubiają więc w nich nie chodzę..

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, białe spodnie niestety pogrubiają tak jak i każde jasne, to fakt :)

      Usuń
  54. Świetne stylizacje! piękne białe spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Juz od dawna ociagam się z tymi spodniami ale widze ze musze kupic jak najszybciej :)

    www.nozi-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozejrzyj się, może uda Ci się teraz gdzieś wyhaczyć na wyprzedaży, bo wiadomo spodnie białe głównie latem się nosi :)

      Usuń
  56. Najfajniejsza stylizacja z różową koszulą *.*

    www.bolibrzusie.blogspot.com
    www.pracabezszefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. bluza z łapaczem snów jest cudowna:))))

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne stylizacje! U mnie też dziś na blogu białe spodnie, więc tym chętniej oglądałam Twoje propozycje. Teraz będę miała kolejne pomysły jak zastawić takie spodnie.

    Pozdrawiam.
    retromoderna.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam białe spodnie <3 ciągle w nich chodzę.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to samo, teraz niestety wylądowały w praniu :( w końcu, nie mogłam z nich wyleźć :D

      Usuń
  60. Uwielbiam białe spodnie! :)

    Pozdrawiam,
    www.ankyls.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Genialne stylizacje! Bardzo podobają mi się białe spodnie, ale jakoś nie jestem do nich przekonana :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też w ogólnie nie chciałam nawet słyszeć o białych spodniach :P

      Usuń
  62. Cudowne stylizacje!
    zapraszam do mnie http://sazanaa.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne stylizacja ! :*

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. You look stunning! Love all these different looks, wish I could understand what you were saying though.

    xx
    Aida
    www.espritdemode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo lubię białe spodnie :) Świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  66. zgadzam się - białe spodnie pasują do wszystkiego;)
    chyba muszę lecieć kupić :d

    obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja chyba ani razu jeszcze w tym roku nie miałam na sobie białych spodni. Leżą w szafie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Pogoda w te wakacje jest akurat na białe spodnie :)

      Usuń
  68. Z tą szarą torebką prezentują się wspaniale ♥
    Świetny post :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak się do niej przyzwyczaiłam, że chodzę w niej codziennie :d

      Usuń
  69. Fajne stylizacje...oj chyba w końcu przekonam się do białych spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Białe spodnie są super, ale nie na mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  71. stylizacja numer 4 i 6 są najpiękniejsze, wyglądasz cudownie! :) Jeżeli chodzi o białe spodnie to ostatnio się rozglądałam. Wyglądają świetnie i pasują do wszystkiego :)

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Dzięki kochana za odwiedzinki i obserwację :) Również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  73. świetne stylizacja- to prawda białe spodnie są tak uniwersalne, że co na siebie do nich się nie włoży to wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Odpowiedzi
    1. Ja to samo a aktualnie się piorą :D Ubolewam :D jesteś imienniczką z imienia i nazwiska (nie wiem czy tak to się mówi haha :D) mojej kuzynki :P

      Usuń
  75. Druga stylizacja podoba mi się najbardziej, podobnie jak pierwsza. Wszystkie stylizacje zgrane i wszystkie do siebie pasują, a zwłaszcza do tematycznych - białych spodni. Super! :D

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  76. Zdecydowanie białe spodnie są dobre jako podstawa stylizacji .
    Jest jeden haczyk musisz mieć piknę zgrabne nogi aby je nosić :)

    Zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, grube nogi nawet źle wyglądają w czarnych legginsach :P

      Usuń
  77. zdecydowanie uwielbiam białe spodnie :) pasują absolutnie do wszystkiego !

    OdpowiedzUsuń
  78. Od dawna chcę kupić białe spodnie, ale nigdzie nie mogę znaleźć.
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że teraz już będzie coraz ciężej, chyba musisz poczekać na wiosenną kolekcje, wtedy na pewno się pojawi ich więcej :)

      Usuń
  79. białe i czarne spodnie moim zdaniem powinny być podstawą każdej damskiej szafy ;0
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  80. Cudne stylizacje ;) Właśnie piszę w moim nowym poście o klasyce białych spodni ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Są świetne latem, powinnam kupic sobie jeszcze jedną parę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwie to najlepsza opcja kiedy jedne są w praniu zawsze można ubrać drugie :d

      Usuń
  82. Bardzo fajne stylizacje - podobają mi się :D
    Koszula w kratę i na wiosnę i na zimę uniwersalny strój trzeba mieć :D

    https://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Polowałam na białe spodnie, ale jeszcze nie znalazłam idealnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz nie najlepszy okres ale może uda Ci się na wiosnę coś upolować :)

      Usuń
  84. Nigdy nie miałam białych spodni. Bardzo spodobała mi się bluza!:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Świetnie wyglądają we wszytskich twoich zestawieniach

    OdpowiedzUsuń
  86. Masz cudowną figurę to i białe spodnie super wyglądają! :*

    obserwuję :)
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety teraz mi się nieco przytyło :D

      Usuń
  87. Kocham się w białych spodniach <3
    Obserwuję i zapraszam do siebie na świetne rozdanie <3

    OdpowiedzUsuń
  88. Cudowna stylizacja. ja niestety nie mogę się przełamać do białych spodni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? :) ja z trudem zakładam teraz inne haha ;p

      Usuń
  89. Bardzo inspirujący post. Właśnie zastanawiałam sie czy kupić białe boyfriendy i chyba to zrobię ;)
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Adward. Więcej informacji na moim blogu ♥

    http://missdarkness3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo dziękuje za nominacje! :) ale jeszcze nie wiem o co chodzi :P kup koniecznie! nie ma się co zastanawiać, na pewno wykorzystasz :)

      Usuń
  90. Zawsze podobały mi się białe spodnie, ale są takie niepraktyczne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w praktyce sprawdzają się bardzo dobrze! :) ja nie narzekam :P

      Usuń
  91. Śliczne stylizacje :) Ja muszę sobie takie białe spodnie zakupić :) Najbardziej mi się spodobała 2 i 3 :)

    Zapraszam :) Jeśli ci się spodoba, zaobserwuj - odzwdzięcze się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Także lubię białe spodnie, ale nie noszę ich czesto, ponieważ nie zawsze można je włożyć, z racji, iż szybko się brudzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety białe spodnie są brudzące choć nie aż tak jak myślałam :P zresztą zależny co się robi :)

      Usuń
  93. to prawda! białe spodnie są prawdziwym hitem! podobnie łączę je z delikatnym różem, również z czerwienią, koszulami i bluzkami z paski - zawsze świetnie wyglądają :) moje mam z zary :*

    OdpowiedzUsuń
  94. Stylizacja 7. najbardziej w moim guście :) Też ostatnio miałam przeboje z internetem... Ale o dziwo sama je rozwiązałam, a nawet współlokator poległ :D
    <a href="http://foxydiet.blogspot.com>>FOXYDIET<</a>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurczę to gratki :D U nas niestety trzeba było od nowa założyć cały internet bo nigdy nikt w tym mieszkaniu go nie miał no i raczej nie dałabym rady sama haha :D

      Usuń
  95. W każdej stylizacji Ci dobrze :) Mi najbardziej przypadła do gustu ta z różową koszulą :)Osobiście nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam białe spodnie ubrane :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Wow, wszystkie stylizacji są cudowne, widzę, że muszę zainwestować w białe spodnie. Nie mam żadnych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę dobra inwestycja, można zaoszczędzić na górach :)

      Usuń
  97. Uwielbiam stylizacje z białymi spodniami, ale nigdzie nie mogę znaleźć dla siebie idealnych :(

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wiosnę na pewno będzie większy wybór w białych spodniach :)

      Usuń
  98. Wszystkie Twoje stylizacje są bardzo ładne. :) Ja kupiłam sobie białe rurki z wysokim stanem na tegoroczne lato i ani razu ich nie założyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja moje założyłam zaraz na drugi dzień po zakupie, zawsze tak mam :D

      Usuń
  99. Bardzo ładne stylizacje :D zapraszam :)
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. świetnie wyglądają białe spodnie, niestety ja nie umiem w nich chodzić, bo od razu się czymś ubrudzę :/

    OdpowiedzUsuń
  101. Świetne sety ! :) Białe spodnie świetnie sie prezentują w każdej stylizacji :) Mówimy im zdecydowanie TAK ! :)

    OdpowiedzUsuń
  102. bez kitu teraz mam wrażenie, że pownnam mieć białe spodnie haha :D

    OdpowiedzUsuń
  103. Świetne stylizacje! Widać, ze białe spodnie pasuje do wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.